מימין לשמאל ח"כ לאה פדידה, צבי מילרד חבר ההנהלה וצדוק לוי יו"ר אקי"ם ראשון לציון

"ההפעלה של מרכז אקי"ם היא עבודת קודש"

ביקורה של ח"כ לאה פדידה בסניף בראשון לציון, השאיר את העוסקים במלאכה מלאי תקווה

פורסם בתאריך: 3.1.18 09:30

חברת הכנסת לאה פדידה, מסיעת "המחנה הציוני" ביקרה השבוע בסניף אקים ראשון-לציון, אשר ממוקם בשכונת נחלת יהודה' ומשמש גם כמועדון חברתי. פדידה הגיעה למקום מתוקף תפקידה כחברה בוועדה המיוחדת לצדק חלוקתי ושוויון חברתי. במהלך ביקורה פגשה וערכה הכרות עם חברי הנהלת הסניף כשבראשם יו"ר הסניף, מר צדוק לוי, המתנדב בארגון כשש שנים. בהמשך ביקרה במועדון החברתי (גולדה) שמיועד לאנשים עם מוגבלות שכלית, שם פגשה את החניכים והכירה את הפעילות במקום מקרוב.

בסיום היום, לאחר שהספיקה לפגוש בין היתר גם את המדריכים והמתנדבים השונים, ואף  שמעה את הצרכים שעלו מביקור השטח, ציינה ח"כ פדידה שתפעל לקידום תכנית ייחודית של העשרה וחיזוק המשפחה וקבעה, "ההפעלה של מרכז אקים היא עבודת קודש". לדבריה הוסיף, צדוק לוי, "נשמח מאוד ללוות סניפים נוספים ברחבי הארץ, שפועלים או לסניפים שיקומו בעתיד ולסייע במידת הצורך".

סניף אקים ראשון לציון קיים מזה 40 שנה, ופועל בשיתוף המנהל לשילוב חברתי בעירית ראשון לציון, משרד הרווחה וקרן שלם לפיתוח שירותים לאנשים עם מוגבלות שכלית. הנהלת הסניף מורכבת ממתנדבים, הכוללים את היו"ר, חברי הנהלה והורים. בראשון ציון מעל 500 משפחות עם ילדים בעלי מוגבלות שכלית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר