התושבים: נמשיך במאבק להשארת סניף בנק הפועלים בשיכון המזרח

לאחר פגישה בין נציגי הבנק לבין ועד הפעולה למען שיכון המזרח, הודיעו התושבים שלא יפסיקו את המאבק

פורסם בתאריך: 26.12.17 11:18

סניפי בנקים שנסגרים הם תופעה שחוזרת על עצמה בשנים האחרונות. הציבור עובר לאט לאט לשימוש באפליקציות שונות או במוקדים טלפוניים ומי שנשאר להשתמש בשירותי הסניף עצמו, הם לרוב אנשים מבוגרים שלא מסתדרים עם הטכנולוגיות החדשות.

לאחר פגישה שהתקיימה אמש (שני), בין נציגי בנק הפועלים לבין נציגי ועד הפעולה למען שיכון המזרח באשר לסגירתו הצפויה של הסניף בשכונה, אומרים התושבים כי הבנק לא חזר בו מהחלטתו לסגור את הסניף ולכן הם צפויים לצאת בהפגנות למען השארתו, כשהמעבר יפגע לטענתם בקשישים ובנכים.

"נפגשנו עם נציגים מהנהלת בנק הפועלים וביקשנו מהם להשאיר את הבנק במקומו", מספר יהודה נקיס, נציג ועד הפעולה למען שיכון המזרח, "בפגישה הנציגים הודיעו שההחלטה סופית ושהבנק יעבור לקניון עזריאלי בראשונים, ענינו להם כשיום בונים פרויקטים חדשים בשכונה ומעבר של הסניף לא ייטיב עם התושבים הוותיקים והחדשים שעתידים להגיע. עוד מוסיף נקיס כי "אפילו הצעתי לפנות לקבלן שבונה באזור ולהציע לו שהסניף יעבור לאחד מהפרויקטים העתידיים. אמרו לי שאני יכול לנסות, אבל לא נעניתי בתשובה חד משמעית. אני מודיע חד משמעית כי אני הולך להחתים את הציבור ואנו נצא להפגין. שידעו על העוול והנזק שנגרם לתושבי שיכון המזרח ובמיוחד לתושבים הקשישים. איך ייתכן שהם מחליטים על דעת עצמם לסגור את הסניף ואז הם מודיעים שחודש וחצי מהיום הסניף יעבור מהשכונה? תושבים שלחו לי הודעות ומבהירים כי אם הם מאבדים את הסניף אז הם עוזבים את בנק הפועלים". הפתרון שהבנק מציע לא מספק את תושבי השכונה: "הם אמרו לנו שהם יציבו ניידת שתספק שירותים כמו שיש בבנק, זו חוצפה! מבוגרים לא יעמדו בחוץ ויעלו אחד אחד לניידת בגשם ובשמש".

רחל אברהם תושבת העיר, שגם השתתפה בפגישה הוסיפה כי "אחרי שהסניף היה פה 40 שנה, הם רוצים לעבור. הם טוענים שהמעבר בין המקומות הוא רק כמה דקות נסיעה, אבל למבוגרים זה מאוד מסוכן ומאוד מקשה על אופן ההגעה".

התושבים הזכירו לטובה את ימי ההפגנה למען סניף הדואר בשיכון המזרח לפני עשר שנים, הפגנות שהצליחו להשאיר את הדואר בשכונה. כעת מקווים התושבים כי התוצאה תהיה דומה גם עם סניף בנק הפועלים.

מבנק הפועלים נמסר בתגובה: "אכן, סניף ראשונים יעתיק את משכנו למתחם עזריאלי ראשונים. אנו חוזרים ומדגישים כי ההחלטה על העתקת הסניף בוצעה בתיאום ובהמלצת מהנדסי העירייה. הסניף במיקומו החדש יתן מענה איכותי יותר, חדשני יותר, שירותי יותר וגם בטוח יותר לציבור הלקוחות. הבנק ימשיך להעמיד לרשות תושבי השכונה מכשירים לשירות עצמי בשכונה.
צוות הסניף ימשיך להיות מחוייב ללקוחותיו, לנהוג ברגישות ובמציאת פתרונות ומענה לכל פניה של לקוחותיו. חשוב לציין כי לרשות הלקוחות עומדים חמישה סניפים נוספים בעיר: סניף ראשון לציון, סניף כצנלסון, סניף השקד, סניף נוה ים וסניף מערב ראשון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר