תושבים מגיבים: "דב צור, מדוע רק עכשיו נזכרת?"

סרטון הוידאו שהעלה דב צור בשישי האחרון גרר כצפוי מאות תגובות. חלקן תומכות וחלקן מתרעמות. מה חושבים התושבים?

פורסם בתאריך: 24.12.17 12:40

פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון ירדה מעט מסדר היום הציבורי, אבל בשישי האחרון היא חזרה לכותרות, לפחות לכל מי שנחשף לדף הפייסבוק של דב צור. ראש העיר העלה סרטון וידאו בו הוא פונה ישירות לתושבים, מסביר על הימים הקשים שעוברים עליו, על בטחונו בחפותו ומודה לתושבים שתומכים בו. הוא אף הבהיר בסוף הסרטון: "אם ייקבע שבמעשיי נפל דופי פלילי, אהיה הראשון להניח את המפתחות".

עוד באותו נושא

דב צור בסרטון מביתו: "ימים לא קלים עבורי ועבור משפחתי"

לא כל יום פונה ראש עיר ישירות לתושבי עירו ומתייחס לחקירות משטרה בעניינו ומהר מאוד הסרטון צבר עשרות אלפי צפיות ומאות תגובות, שהתחלקו יש לומר, בעד ראש העיר ונגדו. חלק מהתגובות התומכות ביקשו להמתין עם משפטי השדה ברשתות החברתיות עד להחלטת בית המשפט, כמו הגולש שגב נתיב שכתב: "חשוב להסתכל על ראש העיר כאחד האדם וזה אומר שכל עוד הוא בגדר חשוד אין להעלות אותו על הגרדום. תנו למשטרה לחקור ולבסוף הכל יתבהר לטוב או לרע, חשוב לכבד חרותו של כל אדם כל עוד לא הוכחה אשמתו, בלי קשר לפוליטיקה" .

היו גם תגובות נגד שזכו למאות לייקים, כאלו שהתייחסו ספציפית לעובדה שצור לא נוהג לפנות כך אל תושבי עירו באופן ישיר, למשל תושב העיר אוהד פרץ שכתב: "תתבייש לך, זו אחת הפעמים היחידות שבחרת לפנות כך אל תושבי עירך, מדוע נזכרת רק עכשיו?" ואכן בדיקה בדף פייסבוק של דב צור מראה, שמלבד ברכה לשנה טובה, לא נוהג צור להעלות סרטונים מעין אלו לדף הפייסבוק שלו.

מבין מאות תגובות הנגד, אפשר היה למצוא תושבים שהוציאו קיטור לגבי בעיות שונות בעיר – רעש המטוסים, דו"חות החניה ועוד, כמו הגולש יעקב היימן שכתב: "עליך עוברים ימים קשים? לצערי עלינו עברו כמעט שמונה שנים קשות של התעמרות וחוסר התחשבות בבעיות שלנו כתושבי העיר. חטפנו דו"חות, העיר מוזנחת, מחולקת לכל מיני קבלנים (גם אם אתה לא היית נוכח בישיבה. רוח המפקד שורה על הכל) הפאבים במרכז העיר מרעישים ומזהמים ואתם עוד מצטלמים מבלים בהם. כל ההבטחות שלך למנהל תקין ולשינוי ריקות מתוכן, החברה לביטחון במקום לשמור עלינו התושבים משתמשת בנו כפרה חולבת לקופת העיר".

חלק מהתגובות התייחסו לעובדה שאם ראש העיר יצא זכאי מהפרשיה, הרי שחוסר הידיעה לגבי מעשיו של דוד ביטן, חמורים לא פחות והן מעידות על תיפקודו של ראש העיר. אך בסופו של יום רק החלטת בית המשפט היא שתקבע את המשכיות הדברים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר