מי הפיץ מודעת אבל פיקטיבית על ראש העיר של ראשון לציון?

דב צור מזועזע. עיריית ראשון לציון נחושה למצות את הדין עם המעורבים בהסתה: "נגלה אפס סובלנות כלפי אלימות"

פורסם בתאריך: 30.11.17 14:10

הבוקר (חמישי) התרחש אירוע לא שגרתי בשכונה נווה חוף – פואבלו, שכחלק ממנו נוצרה התקהלות אלימה ורבת משתתפים של תושבי האיזור ופקחים עירוניים וכל זאת סביב הטענה לבעלות על מבנה ברחוב ח"ן 9 פינת הצנחנים, שלדברי תושבי השכונה הוא בחזקתם ומשמש את בני הנוער במהלך שעות היום ואילו מנגד העירייה אומרת כי הנכס בבעלותה ומדובר בפולשים.

צפו בסרטון:

 

זמן קצר לאחר שהאירוע התרחש הופצה בקרב קבוצות וואטספ של תושבי העיר תמונה שנראית כעיצוב מודעת 'אבל' בה – מוזכר שמו של ראש העיר והתווסף הכיתוב: "מפנה מרכזי נוער ופעילות באלימות פיזית ועזות פנים אוי לעיניים שרואות את זה. נערים נקלחו מביתם החם ונזרקו לרחובות.האבלים: שכונת נווה -חוף פואבלו רחוב חן 9 ראשון לציון".

מעיריית ראשון לציון נמסר: "הבוקר הותקפו פקחים באירוע קשה, שחצה את כל הקווים, לאחר שהגיעו לנכס בבעלות העירייה ברחוב הצנחנים בעיר. מדובר בפולשים המחזיקים בנכס ציבורי בניגוד לחוק, תוך שהם נוהגים בבריונות נגד נציגי העירייה, פורצים מנעולים ומתחברים לחשמל באופן פיראטי. משטרה הוזמנה במקום. בעקבות האירוע נפוצו ברשתות החברתיות הודעות אבל על ראש העירייה, דב צור. עיריית ראשון לציון נחושה למצות את הדין עם המעורבים בהסתה ותגלה אפס סובלנות כלפי אלימות. המבנה המדובר יועד לפעילות קידום נוער וצעירים. אחד המתנדבים הפך את המקום לבית מדרש ללא כל הסכמה ואישור מהעירייה. העירייה לא תיתן לאף גורם להשתלט על נכס ציבורי שלא כדין".

ממתנדבים במבנה עם בני הנוער, נופר ואייל קפלן נמסר: "היום הגשנו בעצמנו תלונה במשטרה על עיריית ראשון לציון על זה שנכנסו למקום שלנו ושברו את המקום בלי צו של בית משפט ובלי שום דבר. ביקשנו צו מהפקחים ואחד מהם דחף והעיף אותנו. לא הוצג בפנינו שום צו. פקחים נכנסו למקום, שברו דברים והעיפו ספרי תורה על הרצפה. אם היו מצלמות במקום היו מבינים על מה מדובר. אנשים מהשכונה שמעו על זה והתחילו לבוא ולגיטימי שיהיו צעקות. זה הבית של כל השכונה. לגבי מודעת האבל אנחנו לא יודעים על מה מדובר. לא ראינו אותה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר