צילום: שגיא פלדמן

המסע למרפאה: מדוע לא מתקנים את המדרגות הנעות במגדלי העיר?

המדרגות הנעות במגדלי העיר מקולקלות תמידית והקשישים והנכים נאלצים להתאמץ ולטפס כדי לקבל טיפול רפואי במרפאה במרכז

פורסם בתאריך: 23.11.17 15:37

תושבים משכונת שיכון המזרח מתלוננים כי המדרגות הנעות והמעליות במרכז מגדלי העיר, ברחוב שדרות יעקב, מתקלקלות לסירוגין ואף לא עבדו במשך חודש באופן שמונע מקשישים וממוגבלי תנועה להגיע לקופת החולים הכללית בקומה השנייה. באחד המקרים, אחיות המרפאה נאלצו לרדת לקומת הקרקע על מנת לבצע בדיקת דם לאחד התושבים.

עבור מוגבלי תנועה מדובר בבעיה של ממש בבואם לקבל טיפול במרפאה בקומה השנייה, שכן העלייה במדרגות הרגילות היא כמעט בלתי אפשרית לקשישים, לנכים ולאמהות עם עגלות תינוק.

יהודה נקיס, נציג ועד הפעולה למען שיכון המזרח, אומר: "אנשים צריכים להגיע לטיפול רפואי או לבדיקות דם במרפאה ואין אליה נגישות. המדרגות הנעות לא פועלות במגדל העיר, ואם הן פועלות מיד הן שוב מתקלקלות. אנשים מגיעים למקום גם לערוך קניות וזה פשוט בלתי אפשרי. איך ייתכן שמרכז שנתון שירות לאלפי אנשים נראה כך ולמה תושבי שיכון המזרח צריכים לסבול? פנינו להנהלת המרכז אבל לא מטפלים בבעיה ונראה שלאף אחד לא אכפת".

אורנה סלם, תושבת השכונה, מוסיפה: "לא היתה לי ברירה, גם המדרגות הנעות לא עבדו וגם המעלית שבתה, ונאלצתי לטפס עם הנכדה שלי בעגלה במדרגות הרגילות. אני כבר לא בת 16 אלא בת 55 והיה לי מאוד קשה לעלות במדרגות. אם אני התקשיתי, מה יגידו הקשישים. פניתי לקופת החולים הכללית במגדל ואמרו שזה לא קשור אליהם. זה פשוט נורא. גם לאנשים צעירים שמגיעים חולים למרפאה זה בעייתי. למה בנו את הקניון הזה אם הוא לא נותן לנו את השירותים הנחוצים".

מהנהלת מגדלי העיר לא נתקבלה תגובה ונראה כי עד שלא יבצעו שיפוץ מקיף במדרגות הנעות ובמעליות במקום, ייאלצו הקשישים, החולים, הנכים ומוגבלי התנועה לסבול בשקט בדרך למרפאה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר