תושבים מודאגים: הג'ימבורי החינמי בקניון ראשונים עומד בפני סגירה

תושבי נווה ים מקווים לעצור את כוונת הנהלת אחוזת ראשונים לסגור את הג'ימבורי בקניון ומזהירים: זה יפגע בעסקים

פורסם בתאריך: 16.11.17 15:20

תושבים רבים משכונת נווה ים בראשון לציון, קוראים להנהלת המרכז לחזור בה מהחלטתה לסגור את הג'ימבורי בקניון ראשונים. "בלי הג'ימבורי המרכז יהיה שממה", טוענים התושבים, "אם לא הג'ימבורי הילדים שלנו לא יבואו לאחוזה וגם אנחנו לא נגיע כי זה המקום היחיד שבו אנחנו יכולים לשים את הילדים שלנו בידיים בטוחות אצל חיים מהפיצה הסמוכה ולעשות את הקניות שלנו במקביל".

השימוש בג'מבורי הוא בחינם, והמתקן מתוחזק על ידי הבעלים של הפצריה הסמוכה, שלקח על עצמו לתחזק ולהפעיל את המקום. הוא אף צירף שומר צמוד שיעזור וישגיח על הילדים בזמן שהם משחקים שם. "הג'מבורי הוא חינמי לחלוטין, בשעות מסוימות הוא פתוח, גם בבוקר וגם בצהריים, אנשים היו באים לשם עם התינוקות והילדים, הוא היה מאוד מתוחזק ומאוד יפה", אומר אריק אריה קוטרו תושב העיר, "לא רק בעל הפיצריה נהנה מזה, אלא גם עסקים נוספים באחוזה היו נהנים מזה גם כי היו קונים אצלם. ברגע שיפרקו את הג'ימבורי הם יעשו נזק כלכלי להרבה עסקים".

קוטרו אינו היחיד. תושבים נוספים מציינים כי סגירה של הג'ימבורי יכולה להוות מכה גם לעסקים הצמודים אליו ודורשים מהנהלת המרכז לא לסגור את המקום למען רווחת תושבי נווה ים ולמען העסקים שנמצאים מסביבו.

אסתר ששון תושבת האזור הוסיפה כי "שמעתי שהנהלת אחוזת ראשונים מתכננת לסגור את הג'ימבורי בסוף השנה. אני ממש מקווה שזה לא נכון ושזו רק שמועה. אני לא יכולה לתאר לעצמי את השכונה בלי הג'ימבורי, זה הלב של השכונה. שני הילדים הגדולים שלי בילו שם שעות ועכשיו הבת הקטנה שלי. זה חלק כל כך מובן מאליו מחוויית הילדות של הילדים שלנו, מקום המפגש של אחר הצהרים ופעילות נהדרת לילדים, ממש מרכז החיים של האחוזה. אנחנו צריכים לפנות יחד להנהלת האחוזה ולנסות למנוע את זה ולא לחכות עד שיהיה מאוחר מדי ויקבעו לנו עובדות בשטח".

מירב שמש מתושבות העיר הוסיפה שהיא מתגוררת 12 שנים בעיר וזו פעילות החורף של הילדים שלה ומקום הבילוי הכי קרוב לבית ואומרת כי "פתאום שלא יהיה ג'ימבורי לקטנים אז האחוזה הזאת היא פשוט מקום שומם. אם לא הג'ימבורי הילדים לא יבואו לאחוזה. ההורים אוהבים לבוא כי זה ממוצל וממוזג עם חנייה, אם זה לא יהיה אנשים לא יבואו." עוד מוסיפה שמש כי כשהיא עושה קניות אז ילדיה מסתובבים בחופשיות בג'ימבורי והיא יודעת שהם בידיים טובות ומוסיפה כי "אם לא יהיה ג'ימבורי אני לא אבוא, כי הסופר הוא לא אטרקציה שם. הילדים מאוד אוהבים את חיים מהפיצה ומרגישים נוח לקנות אצלו וזה ליד. הילדים לפעמים אפילו הולכים לבד לג'ימבורי. אף אחד לא יגיע לשם אם לא יהיה הג'ימוברי. זו הייתה אחת הדרכים המרכזיות להביא קהל לשעות אחרי הצהריים".

מקניון ראשונים טרם התקבלה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר