קריית ראשון בחשיכה: למה לא דואגים לתאורה בשכונה שלמה?

הורים מודאגים, תושבים שנמנעים לצאת מהבית כבר בשעות אחר הצהריים ואוכלוסייה מבוגרת שלא יכולה להסתובב בבטחה. כך נראים החיים בחשיכה

פורסם בתאריך: 14.11.17 11:20

הורים תושבי שכונת קריית ראשון מודאגים: הרחובות חשוכים, ללא תאורה וילדיהם נאלצים לחזור בחושך מהחוגים או ממפגשים עם חברים. התוצאה: רוב ההורים מונעים מילדיהם לצאת מהבית כשחשיכה יורדת, כבר בשעות אחר הצהריים.

"אני לא אתן לילדים שלי להתסובב בחושך. אפילו כשהבן שלי בן ה-12 נפגש עם חברים, בתור הורה אני עם יד על הדופק עד שהוא נכנס מעבר לדלת. לא חסרים לנו מקרים ברחבי הארץ עם כל מה שקורה עם הפדופילים", אומר תושב השכונה, ומוסיף: "החוג של הבת שלי נמצא במרכז הקהילתי ממש שתי דקות הליכה מהבית, והיא לא יכולה לחזור לבד בשעות אחר הצהריים המוקדמות. אני מפחד שהיא תלך הכול חשוף. ממש כל השכונה חשוכה בקושי למכולת אפשר ללכת ככה".

לדבריו גם בחורף שעבר המצב היה זהה ולא טופל. הניסיונות שלו ושל תושבים נוספים להביא לטיפול בנושא באמצעות פנייה למוקד העירוני עלו בתוהו. לדבריו כאשר פנה לעירייה אף לא קיבל מענה טלפוני למרות שהתקשר פעם אחר פעם.

 

לא רק הילדים ובני הנוער סובלים מהמצב אלא גם האוכלוסייה המבוגרת. בשכונה אמנם קיימים עמודי התאורה בחלקים שונים בשכונה, אך אלה מספקים תאורה בעוצמה נמוכה וגם הם אינם יכולים לצאת מביתם.

"אני חושבת שזה ממש מסוכן. אני לא תמיד רואה מה נמצא לפניי, וכל נפילה יכול להסתיים בנזק. זה לא צחוק חייבים לדאוג לתאורה כמה שיותר מהר", אומרת תושבת השכונה.

מטענות התושבים עולה כי מרבית השכונה בשעות אחר הצהריים חשוכה אך האזורים הבעייתים במיוחד נמצאים בסביבת הרחובות המרגנית, המורן, היסמין, הנרקיס, וכן בין הסתעפויות שבהן, ובסביבת רחוב ההרדוף בו נמצא המרכז הקהילתי בשכונה.

מעיריית ראשון לציון נמסר: "בשכונה בוצעו עבודת נרחבות לשיפור התאורה. בעקבות פנייתכם, נציגי העירייה יגיעו עוד השבוע לסיור במקום על מנת לבחון את הטענות. במידה וימצא כי יש מקום לשיפור, הנושא יטופל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר