צפו במחווה המרגשת: עשרות חגגו לניצולת השואה יום הולדת 93

"הגיעו תושבים, בעלי העסקים שנרתמו ותלמידים וכולם הפתיעו את רבקה בגדול", מספר הפעיל החברתי שאימץ את "הסבתא של ראשון לציון"

פורסם בתאריך: 9.11.17 18:15

עשרות תלמידים, תושבים ועסקיים מקומיים נרתמו כדי לחגוג יום הולדת לרבקה וייס, נילות שואה ערירית שהפכה ל"סבתא של ראשון לציון".

וייס שאומצה על ידי הפעיל החברתי זיו נחמה, מפתיע מפעם לפעם להפתיע את התושבת הוותיקה. לעיתים במחוות קטנות כמו ביקור בביתה, ובפעמים האחרות הוא יוצא איתה לסיבוב בעיר, עתיר בבילויים וחוויות. היום (חמישי) ימים אחדים לפני שהגיעה וייס לגיל 93 החליט נחמה להפתיע אותה במחווה מרגשת במיוחד.

הוא פנה לעסקים מקומיים שתרמו ליום ההולדת שילוט, בלונים, עוגה וזר לכלת המסיבה. קרן אלההר, מנהלת התדבות רשותית במנהל החינוך העירוני סייעה לנחמה למצוא מקום בו יוכל להפתיע את וייס, שהפכה לאחת מחברותיו הקרובות.

"הגיעו תושבים, בעלי העסקים שנרתמו ותלמידים ממקיף י' שרק לא מזמן חזרו מפולין וכולם חיכו לנו במבואת בית הספר והפתיעו את רבקה בגדול. היא בכלל חשבה שהיא הולכת להרצות בפני תלמידים. ירדו לה דמעות. זה היה פשוט מצמרר", מספר נחמה, "כל התלמידים בירכו אותה בזה אחר זה. היא מאוד התרגשה ולא האמינה שכל זה היה רק עבורה, וזה חימם לה את הלב".

צפו במסיבת ההפתעה לרבקה וייס:

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר