אקדח, צילום אילוסטרציה UltraONE - depositphotos.com
אקדח, צילום אילוסטרציה UltraONE - depositphotos.com

בהתחלה חשבו שמדובר בתאונה, בהמשך התברר: רוכב האופנוע שנהרג נורה

אירוע קשה ברחוב לוי אשכול: רוכב אופנוע נורה, החליק עם אופנועו ובבית החולים נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 10.5.24 08:55

רוכב אופנוע נהרג אתמול בלילה סמוך לחצות, לאחר שנורה ואיבד שליטה על אופנועו. האירוע התרחש ברחוב לוי אשכול בראשון לציון. הוא פונה לבית החולים שם נקבע מותו. תחילה דוו על תאונה עצמית, אבל חקירת התאונה הפכה לחקירת אירוע ירי במהרה, זאת לאחר שעל גופו התגלו פגיעות ירי.

ממד"א נמסר אתמול בלילה: בשעה 23:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופנוע שהחליק ברח' לוי אשכול בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שמיר-אסף הרופא, גבר כבן 30 במצב אנוש תוך פעולות החייאה. זמן קצר לאחר מכן  סיפר פראמדיק מד"א, פרדי נחמיה: "ראינו על הכביש צעיר בשנות העשרים שוכב מחוסר הכרה, במרחק של כ-5 מטר מהאופנוע שנמעך, הוא סבל מחבלה רב מערכתית ופציעות חודרות, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש, בבית החולים נקבע מותו".

 

מהמשטרה נמסר תחילה כי "שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר אירוע תאונת דרכים עצמית של נהג אופנוע בעיר, כאשר נהג האופנוע שזהותו טרם ידוע פונה אל המרכז הרפואי אסף הרופא במצב אנוש על פי גורמי רפואה, שם נאלצו לקבוע את מותו. השוטרים פתחו באיסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ לבחינת הנסיבות והבוחנים במסגרת חקירה שנפתחה".

מאוחר יותר בלילה נמסר מהמשטרה: "בהמשך להודעה בדבר חקירת תאונת דרכים קטלנית בראשון לציון הלילה, על פי גורמי המרכז הרפואי, אותרו סימני פציעה ככל הנראה מירי בגוף הרוכב ולפיכך נסיבות האירוע נחקרות במישור הפלילי, לרבות בחינת מועד הפציעה, איתור זירה וכו'.  במסגרת הערכת מצב בראשות סממ"ר שפלה – נצ"מ אלי פינטו, נבחנו הממצאים עד כה ופעולות החקירה הנדרשות בהמשך, כאשר החקיּרה הוטלה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של המרחב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר