סמל מיכאל רוזל ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סמל מיכאל רוזל ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

"הביטו בו. רק בן 18". סמל מיכאל רוזל מראשון לציון נהרג בכרם שלום. הלב נשבר

רוזל ז"ל הוא ההרוג הרביעי באירוע החמור של המטח לעבר המעבר דרכו מוכנס משום מה סיוע הומניטרי לרצועת עזה. "איזה אהוב היית. איזה מיוחד. איזה ג'נטלמן", כתב אחד מחבריו

פורסם בתאריך: 6.5.24 12:33

כאב גדול: דובר צה"ל התיר לפרסום לפני כשעה כי סמל מיכאל רוזל מראשון לציון הוא החייל הרביעי שנהרג אתמול ממטח הרקטות והפצמ"רים ששיגר חמאס המתועב מרפיח לעבר כרם שלום. סמל רוזל ז"ל התגייס לא לפני זמן רב לצה"ל, הוא היה בן 18 בנופלו. יהי זכרו ברוך.

אתמול הותר לפרסום כי באירוע נהרגו שלושה חיילי צה"ל: סמ"ר ראובן מרק מורדכי אסולין ז"ל בן 19, מרעננה, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי. סמ"ר עידו טסטה בן 19 מירושלים, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי. סמ"ר טל שביט בן 21, מכפר גלעדי, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח"ל.

יהי זכרם ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחות.

מדובר בתקרית חריגה שאירעה אתמול בצהרים, עם 14 שיגורים לעבר אזור כרם שלום. בנוסף, בקרב בו נפלו סמ״ר ראובן מרק אסולין, סמ״ר עידו טסטה, סמ״ר טל שביט וסמל מיכאל רוזל זכרם לברכה, נפצעו באורח קשה שני לוחמים בגדוד 931, חטיבת הנח"ל, ולוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

גמנסיה גן נחום, בה למד מיכאל ז"ל, פרסמה את ההודעה הבאה: "בלב כבד גימנסיה גן נחום מרכינה ראש עם קבלת ההודעה הטרגית על מותו של בוגר בית הספר מחזור ל"ח – סמל מיכאל רוזל ז"ל. מיכאל היה חבר טוב וברוך כישרונות, ערכי, צנוע ונעים הליכות. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה.
יהי זכרו ברוך.

ליאור וידושינסקי, חברו, כתב: "מיכאל. מיכאל. מיכאל. איזה אהוב היית. איזה מיוחד. איזה ג'נטלמן. כמה עצוב לנו. כמה. לא נתפס. נוח בשלום אהוב".

חנוך דאום ספד לו בדף הפייסבוק שלו: "סמל מיכאל רוזל הוא ההרוג הרביעי ממטח הפצמ"רים אתמול לכרם שלום. הביטו בו. ראו את פניו היפות. בן 18 היה במותו. רק בן 18".

יהי זכרו ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוגב

    כואב הלב. איך אפשר לנחם את המשפחה עם ילד שכזה שהלך בדמי ימיו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר