אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com
אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com

הרשעה בפרשת הרצח בחוף הים שזעזע את כולם

באוגוסט 2020 נדקר למוות יאשיהו בלום ז"ל, בן 22 במותו, בחוף הים בראשון לציון. בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע היום ברצח את אסף ברגיג: "דקר את המנוח בכוונה לגרום למותו"

פורסם בתאריך: 17.4.24 10:12

בית המשפט המחוזי מרכז, הרשיע את אסף ברגיג ברצח (בכוונה) של יאשיהו בלום ז"ל בחוף הים בראשון לציון, באוגוסט 2020. כזכור, מכתב האישום שהוגש בשנת 2020 על ידי עורך הדין רועי לוס מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי באוגוסט 2020 הגיעו ברגיג וחבריו לחוף הים "ארבע על ארבע" בראשון לציון בסביבות שתיים לפנות בוקר, וכשחזרו לרכבים לאחר הבילוי, חנה בסמוך אליהם רכבו של המנוח. לאחר דין ודברים שהיו בין חבורתו של ברגיג לקבוצת החברים של המנוח, החלה להתפתח קטטה וברגיג התקרב למנוח, כשחברו מעודד אותו: "תדקור אותו, תדקור אותו". ברגיג שלף את הסכין ודקר את המנוח שש פעמים בגבו. לאחר הדקירות נמלט המנוח, אך קרס לאחר כ-35 מטר והתמוטט. כוחות הצלה אשר הגיעו למקום פינו את המנוח לבית חולים, שם נקבע מותו. בלום ז"ל היה בן 23 במותו.

 

עו"ד רועי לוס אמר: "קיבלנו היום הכרעת הדין בתיק בו בוצע רצח של אדם תמים שנקלע למצב דברים בלתי צפוי לחלוטין והוא תרחיש המבטא אירוע טרגי שאנו כחברה צריכים למגר ולהוקיע. אדם נורמטיבי יוצא בערב למקום ציבורי ולא חוזר. הרשעה זו משקפת את מאמצי רשויות האכיפה לעשות כל שניתן למצות את הדין עם כל מי שנוטל חלק באירוע בו ניטלו חייו של אדם. אנחנו משתתפים בצער המשפחה ונמשיך לעמוד איתם בקשר כפי שעשינו עד כה".

הרכב שלושת השופטים קבע פה אחד כי ברגיג דקר את המנוח במטרה לגרום למותו: "בסיכומו של דבר, המסקנה המתבקשת ממכלול הראיות הנסיבתיות היא שהנאשם דקר את המנוח למוות. הנאשם הביא עמו את הסכין מביתו כדי להרשים את חבריו, נשא אותה ברשותו במהלך כל אותו הלילה מבלי שנפרד ממנה, לקח אותה עמו לקטטה, דקר באמצעותה את המנוח, שב עם הסכין המגואלת בדם לרכב, ולאחר מכן בנסיעה השליך את הסכין מהרכב. הנאשם אף התפאר במעשיו, כאשר אמר ברכב: 'ראית מה עשיתי לו?'. המסקנה היא שהנאשם דקר את המנוח בכוונה לגרום למותו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר