אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com
אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com

בעקבות הודעת פיקוד העורף על הסרת מגבלות: זה מה שקורה בראשון לציון

פיקוד העורף הודיע על חזרה לשגרה והסרת מגבלות, בעקבות זאת הודיעה העירייה על פתיחת המסגרות בכפוף לאילוצים בשל קוצר הזמן, כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 15.4.24 09:28

חוזרים לשגרה, מסירים את המגבלות: פיקוד העורף הודיע בשעות הערב אתמול כי החל מחצות יש שינויים במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף: "בתום הערכת מצב הוחלט כי החל מהיום (ב') בשעה 00:00, יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף. העירייה הודיעה על חזרת המסגרות בכפוף לאילוצים שונים בשל קוצר הזמן, כל הפרטים בהמשך הכתבה.

במסגרת השינויים של פיקוד העורף הוחלט על חזרת הפעילויות החינוכיות בכל רחבי הארץ. באזורי הנחיה קו עימות ועוטף עזה יתאפשרו פעילויות חינוכיות בכפוף להגבלות. כמו כן, הוסרה הגבלת ההתקהלות באזורים הנמצאים במדיניות ירוקה.

הנחיות פיקוד העורף, 15.4

הנחיות פיקוד העורף, 15.4

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר הבוקר: "גם אנחנו התבשרנו בלילה (בחצות) בהפתעה, כי פיקוד העורף החליט לפתוח החל מהבוקר, את כלל מערכת החינוך ולבטל את כלל המגבלות. הפעלת מערכת חינוך ובוודאי בסדר גודל כמו בראשון לציון, דורשת התארגנות מראש כמו גיוס צוותי הוראה ועוד׳ – דבר מאתגר להתראה כזו קצרה. עם זאת, עשינו מאמצים רבים בכדי לאפשר פתיחה, אפילו חלקית של מסגרות חינוכיות ולכן:
מעונות היום יחלו לפעול החל מהבוקר. כל מנהל/ת מעון ייצור איתכם קשר באשר לשעה המדויקת של פתיחת המעון היום. שימו לב – המעונות היום יפעלו כרגיל עם הזנה.
באשר לקייטנות בגנים ובבתי הספר – אנו פועלים ברגע זה על מנת לנסות ולהפעיל גם אותם החל מהשעה 10:00 ועד השעה 14:00. הקייטנות יפעלו ללא הזנה/הסעות ונדרשת היערכותכם רק ליום זה. *נא להתעדכן מול כל מסגרת פרטנית, ייתכנו שינויים בשעות הפעילות.
שיעורי תגבור והכנה לבגרויות בתיכונים, יתקיימו בתיאום עם מנהלות ומנהלי כל בית ספר באופן פרטני.
שאר הפעילויות במתנ"סים, חוגים ופעילויות בתנועות הנוער בשעות אחר הצהריים – צפויות להתקיים היום כרגיל.
‏כפי שעדכנתי אתכם אתמול בערב – שאר הפעילויות בעיר יחזרו לפעילות רגילה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר