רוכב אופנוע נהרג בתאונה ברחוב הרצל בראשון לציון, צילום מדא
רוכב אופנוע נהרג בתאונה ברחוב הרצל בראשון לציון, צילום מדא

שני רוכבי אופנועים נהרגו בתאונות במרכז ראשון לציון ובכביש 4

הבוקר נהרג רוכב אופנוע מפגיעת משאית בכביש 4. אתמול בערב נהרג רוכב אופנוע בתאונה ברחוב הרצל בעיר

פורסם בתאריך: 17.3.24 08:45

שני רוכבי אופנועים נהרגו בתאונות הבוקר ואתמול בערב, במרכז ראשון לציון ובכביש 4. הבוקר בשעה 06:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופנוע שנפגע במהלך רכיבה בכביש 4, בין מחלף ראשון לציון למחלף חולון מזרח לכיוון צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על צעיר כבן 20 ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו. סגן מנהל מרחב איילון במד"א, פראמדיק רמי מאושר, וחובש רפואת חירום נפתלי הלברשטט, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו במרכז הכביש את הרוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

אתמול (שבת) בערב בשעה בשעה 22:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב הרצל בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ביצעו בדיקות רפואיות ונאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע, גבר כבן 45. חובש בכיר במד"א, יוסי נאבול, וחובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מנדי אמיתי, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר: "המשטרה חוקרת נסיבות תאונת דרכים קטלנית הלילה במרכז העיר ראשון לציון ותאונה נוספת הבוקר בכביש 4. שוטרי תחנת ראשון לציון ובוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו הבוקר (ראשון) בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 4 ממחלף ראשל"צ לכיוון צפון במעורבות משאית ואופנוע. בנוסף, השוטרים טיפלו הלילה בתאונת דרכים קטלנית נוספת במעורבות כלי רכב ואופנוע במרכז העיר. כתוצאה מהתאונות נקבע מותם במקום של נהגי האופנועים. בוחני התנועה אספו ממצאים מהזירות לבחינת הנסיבות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר