רז קינסטליך בהנחת אבן הפינה לאסותא ראשון לציון צילום גדי סיארה
רז קינסטליך בהנחת אבן הפינה לאסותא ראשון לציון צילום גדי סיארה

היה צפוי: ניצחון גדול לרז קינסטליך בבחירות לראשות העירייה

הישג גם לרשימתו של קינסטליך בבחירות למועצת העיר, כל התוצאות בפנים

פורסם בתאריך: 28.2.24 09:06

ממשיך לקדנציה נוספת: לאחר ספירת 100% מהקלפיות בראשון לציון, ראש העירייה המכהן רז קינסטליך, גרף 92.1% מקולות המצביעים וימשיך לקדנציה נוספת. איציק אבשלומוב, קיבל 7.9% מקולות המצביעים. מבחינת תושבי העיר, בחירתו של קינסטליך לא הפתיעה והייתה צפויה לאור הפופולריות הרבה לה הוא זוכה.

אחוז ההצבעה בראשון לציון היה יחסית נמוך לממוצע הארצי ועמד על 35.1% בלבד לעומת 48% הצבעה בשנת 2018, אז הצליח לנצח קינסטליך את ראש העירייה המיתולוגי דב צור. סך הכל בעלי זכות בחירה בעיר עומד על 220,535 תושבים.

 

גם בחירות למועצת העיר בה 29 חברים, גרף קינסטליך קולות רבים, וסיעתו 'רק ביחד' קיבלה 29.8% מקולות המצביעים. במקום השני עומדת סיעת 'ראשונים' בראשות מקסים בביצקי עם 18.5%, אחריה 'ראשון ביתנו' בראשות יבגני ברחמן עם 5.9%, יש עתיד וצעירי ראשון לציון בראשות איתי מתיתיהו סיימו עם 7.9%, פז בראשות אסף דעבול עם 6.6%, התנועה החברתית בראשון איתן שלום 4% וכך גם מחל והצעירים בראשות חממי יוסי ודורון אוזן וראשון אחת בראשות מוטי עגמי. מרצ הירוקה הרשימה הליברלית בראשות אילנית הרוש, קיבלה נכון לבוקר 3.3% מהקולות בלבד וכך גם מאמינים בראשון בראשות שמואל ג'ימיל ונועם חדד.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר