ניידת משטרה צילום jomahepu@gmail.com depositphotos.com
ניידת משטרה צילום [email protected] depositphotos.com

מלחמות אריתריאה בראשון לציון: פוענחה פרשת הרצח והוגש כתב אישום

על פי כתב האישום, מתנגדי המשטר באריתריאה רצחו בדקירות אדם על רקע פוליטי ופצעו קשה אדם נוסף, לאחר שצעקו לעבר אחד מהם: "בזמן שאתה עובד אנחנו נלחמים"

פורסם בתאריך: 20.2.24 10:21

כתב אישום בפרשת הרצח בראשון לציון: פרקליטות המדינה הגישה לבית משפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד שלושה יוצאי אריתריאה בגין רצח בנסיבות מחמירות בצוותא חדא ועבירות נוספות, לאחר שדקרו למוות אדם שלגישתם תומך במשטר באריתריאה.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הינד נאבלסי מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי), עולה כי הנאשמים מזדהים עם קבוצת מתנגדי המשטר באריתריאה. במועד מסוים הצטיידו נאשם 2 ו-3 בסכינים ובינואר האחרון, נתקלו נאשמים 1 ו-2 יחד עם חברם ב Omer Abdalla Ahmed (המנוח), ובחברו מוחמד שהיו בדרך לעבודה, בצומת רחובות בראשון לציון. השלושה צעקו לעבר המנוח ומוחמד: "תעמוד, תעמוד", ניגשו למנוח ומוחמד וכשהבינו שהם בדרך לעבודה אמרו "בזמן שאתה עובד אנחנו נלחמים" והביעו את חוסר שביעות הרצון שלהם על כך שהמנוח ומוחמד לא נוקטים עמדה ומסייעים כספית במאבק נגד המשטר.

בשלב מסוים הטיחו בפניהם "אתה לא הולך אתם תמותו פה תמותו". מוחמד פנה לשלושה, ביקש שיניחו להם אך הם לא הרפו. נאשם 1 התקשר לנאשם 3 וביקש שיגיע מהר לצומת. במהלך ההתרחשות ניסה המנוח לעזוב את המקום אבל נאשם 1 מנע ממנו פיזית. כשנאשם 3 הגיע למקום, נאשם 2 סטר למוחמד כך שהוא נהדף לאחור ומיד לאחר מכן שלף את הסכין ממכנסיו ודקר את מוחמד מספר דקירות בפלג גופו העליון בירך ימין. מוחמד נמלט מהצומת כשנאשם 2 בעקבותיו עד שקרס בכניסה למסעדה בעיר.

במקביל, כשהמנוח ראה את נאשם 2 נותן סטירה למוחמד, ניסה להתקרב אליו אך נהדף על ידי נאשם 1. אז ניסה המנוח להימלט מהמקום כשנאשמים 1 ו-3 רצים אחריו, אחרי כמה מטרים השיגו אותו, הצמידו אותו לקיר, תקפו אותו והכו אותו בפלג גופו העליון. אחד מהשניים דקר את המנוח מספר דקירות בפלג גופו העליון. בהמשך נאשם 2 הצטרף אליהם ודקר גם הוא את המנוח מספר דקירות בחזה ובידו.

כשהמנוח ומוחמד מתבוססים בדמם, נמלטו השלושה מהמקום כשנאשם 1 לקח את הקורקינט והטלפון הנייד של המנוח ונמלט באמצעות הקורקינט מהמקום. כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של רצח בנסיבות מחמירות בצוותא חדא, ניסיון רצח בצוותא חדא, החזקת סכין שלא כדין ולנאשם 1 מיוחסת גם עבירת גניבה.

מהמשטרה נמסר: שוטרי מחוז מרכז פענחו את תיק הרצח של נתין זר מאריתראה לפני כחודש בראשון לציון ובהתאם לממצאי החקירה הוגש כתב אישום נגד שלושה נאשמים. עוד ציינו במשטרה כי החקירה נפתחה ב-20.1.24 עם קבלת דיווח בדבר אירוע קטטה ברחוב בעיר, במסגרתו נדקר למוות נתין זר מאריתראה ונפצע קשה קורבן נוסף, על ידי מספר חשודים ברחוב באזור התעשייה בעיר. השוטרים ביצעו פעולות חקירה מתקדמות ועצרו תוך פרק זמן קצר שלושה חשודים תושבים זרים מאריתראה בחשד למעשה, בסיום חקירתם נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת. בהתאם לממצאי החקירה הוגש כתב האישום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר