תאונה בכביש 4311, סמוך למושב גן שורק, צילום מדא
תאונה בכביש 4311, סמוך למושב גן שורק, צילום מדא

צעיר בן 20 נהרג בתאונה קשה סמוך לגן שורק

מותו של הצעיר נקבע למרבה הצער במקום התאונה, בכביש 4311 לכיוון פלמחים. מהרכב השני פונו לבית החולים שני פצועים במצב קל-בינוני

פורסם בתאריך: 28.1.24 18:42

צעיר בן 20 נהרג היום אחר הצהרים בתאונה קטלנית בכביש 4311 לכיוון פלמחים, סמוך למושב גן שורק. ממד"א נמסר כי סמוך לשעה חמש אחר הצהרים, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 4311 סמוך למושב גן שורק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לגבר מחוסר הכרה, ושני פצועים נוספים בהכרה.

זמן קצר לאחר מכן נמסר כי למרבה הצער נקבע מותו של צעיר בן 20.  בנוסף נמסר כי צוות מד"א פינה למרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא, שני פצועים בני 52 ו-37 במצב קל-בינוני עם חבלות.

 

פראמדיק מד"א, גיא בובליל, וחובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, נפתלי הלברשטט, סיפרו:  "מדובר בתאונת דרכים קשה במעורבות שני כלי רכב. ראינו את נהג הרכב, צעיר בן 20, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. ברכב השני היו שני גברים כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים כשמצבם קל עד בינוני".

זמן קצר לאחר התאונה פתחו שוטרי תחנת יבנה ובוחני התנועה של מרחב שפלה בחקירת נסיבות התאונה. מהמשטרה נמסר כי בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר