צילום אילוסטרציה, אמבולנס, צילום תיעוד מבצעי מד"א
צילום אילוסטרציה, אמבולנס, צילום תיעוד מבצעי מד"א

הולך רגל נפצע קשה מפגיעת רכב בראשון לציון, הנהג הסגיר את עצמו למשטרה

הולך הרגל פונה לבית החולים שיבא במצב קשה, עם פגיעת ראש, כשהוא מורדם ומונשם

פורסם בתאריך: 28.1.24 09:18

הולך רגל נפצע אתמול בערב (שבת) קשה מפגיעת רכב בשדרות ההסתדרות בראשון לציון. הוא פונה לבית החולים שיבא במצב קשה, מחוסר הכרה, עם פגיעת ראש. בהמשך הערב הסגיר הנהג את עצמו לתחנת המשטרה יחד עם בת זוגו.

ממד"א נמסר אתמול: בשעה 19:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שככל הנראה נפצע בתאונת דרכים בשדרות ההסתדרות בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שיבא בתל השומר גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם. סגן מנהל מרחב איילון במד"א, פראמדיק רמי מאושר, ופראמדיק מד"א אופיר פרנטקי, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

 

 

הבוקר נמסר מהמשטרה כי שוטרי מחוז מרכז עצרו הלילה גבר תושב ראשון לציון בחשד למעורבות בתאונת דרכים קשה שאירעה אמש בעיר במהלכה נפצע הולך רגל באורח קשה. השוטרים עצרו את החשוד, תושב העיר בשנות השלושים לחייו, בחשד למעורבות בתאונה, לאחר שהסגיר עצמו בתחנה יחד עם בת זוגו שעוכבה. בסיום חקירתו הוא נכלא ויובא היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך מעצרו בהתאם לממצאי החקירה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר