תאונה קטלנית בין שתי משאיות בכביש 431, סמוך למחלף ראשונים, צילום מד"א
תאונה קטלנית בין שתי משאיות בכביש 431, סמוך למחלף ראשונים, צילום מד"א

תאונה נוראית: גבר נהרג לאחר שנלכד בין שתי משאיות, המשטרה פתחה בחקירה

תאונה בין שתי משאיות סמוך למחלף ראשונים: מותו של גבר בן 40 נקבע במקום לאחר שחולץ על ידי לוחמי האש, גבר כבן 30 פונה לבית החולים במצב קשה

פורסם בתאריך: 22.1.24 13:21

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים במעורבות שתי משאיות. על פי גורמי הרפואה, נקבע במקום מותו של אחד הנהגים ונהג נוסף פונה באורח קשה למרכז הרפואי שיבא בתל השומר. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 11:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין שתי משאיות בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו תחילה על שני פצועים – גבר כבן 40 לכוד מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית בשלבי חילוץ, וגבר כבן 30 במצב קשה. בהמשך נמסר לאחר פעולות חילוץ של לוחמי האש, חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו למרבה הצער לקבוע את מותו של גבר כבן 40. גבר כבן 30 קיבל טיפול רפואי ופונה למרכז הרפואי שיבא במצב קשה עם חבלה רב מערכתית.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א, פראמדיק עודד שינקמן, וחובשי רפואת חירום במד"א, דניאל קהלני ונפתלי הלברשטט, סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. סיפרו לנו שככל הנראה אחד מנהגי המשאיות עצר בצד הדרך לתקן תקלה ונפגע ממשאית חולפת. גבר כבן 40 היה לכוד בין שתי המשאיות כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. הפצוע השני גבר כבן 30 היה בהכרה מלאה וישב בסמוך לתאונה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר