זירת התאונה, דיווח של חובש רפואת חירום במד"א טל סיני
זירת התאונה, דיווח של חובש רפואת חירום במד"א טל סיני

צעירה נפגעה מרכב, תושב קלקיליה ותושב רהט נעצרו | צפו בדיווח מהזירה

הצעירה נפצעה קשה ליד צריפין. מהמרכז הרפואי שמיר - אסף הרופא נמסר הערב כי מצבה קשה ויציב

פורסם בתאריך: 9.12.23 18:54

צעירה נפצעה קשה מפגיעת רכב ליד צריפין, המשטרה עצרה זמן קצר לאחר מכן סמוך לצריפין, תושב רהט ותושב קלקיליה, בחשד למעורבות בתאונה. מהמרכז הרפואי שמיר – אסף הרופא נמסר הערב כי מצבה של פצועה קשה אך יציב. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה ועצרה כאמור תושב קלקיליה ותושב רהט ברכב הפוגע, ובהתאם לצורכי החקירה תבחן הבאתם לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך מעצרם.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 16:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הולכת רגל שנפגעה מרכב סמוך לצומת צריפין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ראשוני בזירה ופינו לבית החולים שמיר – אסף הרופא צעירה כבת 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהיא בהכרה מעורפלת.

פראמדיקית מד"א, נטע ליברמן, והחובשים של מד"א עבד עיסאוי ונועה ויספיש, סיפרו: "היינו במיון בית החולים כשקיבלנו את הדיווח על האירוע ומיד יצאנו לכיוון הצומת. הפצועה שכבה על הכביש בסמוך לרכב כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מפציעות מדממות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וקיבועים, הכנסנו אותה לאמבולנס ובתוך רגעים בודדים פינינו אותה לחדר הטראומה בבית החולים שכבר היה ערוך לקליטת הפצועה".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר