רישיון רכב, צילום אתר משרד התחבורה
רישיון רכב, צילום אתר משרד התחבורה

משרד התחבורה הודיע: הקלות נוספות לנהגים בחידוש רישיונות רכב ונהיגה

משרד התחבורה מאריך את תוקפן של חלק מההקלות שניתנו לציבור הנהגים באמצע חודש אוקטובר ב-60 ימים נוספים. העיקריות שבהן: הארכת תוקף רישיונות הנהיגה והרכב

פורסם בתאריך: 9.11.23 08:22

משרד התחבורה הודיע השבוע על הקלות נוספות לנהגים עקב המלחמה.  למעשה, מדובר בהארכת ההקלות שניתנו על ידי משרד התחבורה לפני כשלושה שבועות. כזכור, ב-18.10, משרד התחבורה הודיע כי תוקף רישיונות נהיגה שפג בין 7 באוקטובר ל-6 בנובמבר יוארך ב-90 ימים. השבוע הוחלט על הארכת הוראת השעה בנושא עד ל-6 בינואר 2024. המשמעות היא שרישיונות נהיגה שתוקפם פג בין ה-7 באוקטובר 2023 ועד ה-6 בינואר 2024, יוארכו ב-90 ימים החל מתום תוקף רישיון הנהיגה.

בנוסף, ב-18.10 ניתנה גם ארכה על חידוש תוקף רישיונות הרכב, וכעת גם הוראת שעה זו מוארכת. מדובר ברישיונות רכב שתוקפם יפוג מיום 07 בנובמבר ועד 06 בדצמבר 2023, כך שמשך הארכת 60 הימים ייכנסו לתוקף החל מתום תוקף רישיון הרכב. יצוין כי תשלום האגרה בגין הארכת הרישוי ייכלל בסכום האגרה המעודכנת עבור חידוש הרישיון שתישלח לבעל הרישיון.

 

הקלות נוספות שעליהן הודיע משרד התחבורה: הארכת אישורי מוסך לכלי ציוד מכני הנדסי מסוג מכונות ניידות, שתוקפם פג עד 6 בדצמבר השנה. תוקף האישורים יוארך אוטומטית עד 31 בינואר 2024 או 30 ימים מתום המלחמה.

מנכ"ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "משרדנו מחויב לשמירה על רצף תפקודי ועל חזרה לפעילות סדירה כל שניתן כאשר המלחמה בעזה עדיין בעיצומה ומיטב בנינו עדיין מגויסים. הארכת תוקף רישיונות הרכב והנהיגה היא חלק מהמאמץ הלאומי להקלה על אזרחי ישראל בימים קשים אלה. מטרתנו היא למנוע מצב שבו משרתי המילואים והתושבים שפונו מבתיהם ימצאו את עצמם במצב של נהיגה ללא רישיון – שלא באשמתם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר