משפחת טרסוב, מורן, ג'וזף, ואמה, צילום אסף לוי, יחצ גלי
משפחת טרסוב, מורן, ג'וזף, ואמה, צילום אסף לוי, יחצ גלי

למי חילקו בני משפחת טרסוב, אושיות הרשת מראשון לציון, נעליים?

מורן, ג'וזף ואמה טרסוב חילקו שקיות אישיות עם נעליים לעשרות ילדים בבית מלון במרכז הארץ

פורסם בתאריך: 7.11.23 08:57

אושיות הרשת, בני משפחת טרסוב, מורן אמה וג'וזף, התגייסו לארוז ולחלק נעליים במתנה של רשת גלי לילדים שפונו מעוטף עזה, מדרום הארץ ומצפון הארץ. ילדים רבים שפונו מביתם בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" למלונות ברחבי הארץ, עשו זאת בחיפזון וללא פריטים בסיסיים, בהם גם נעליים.

בשבוע שעבר יצאה רשת גלי במבצע נעלים למען ילדי המפונים, בשיתוף הפרזנטורים של המותג, בני משפחת טרסוב, תושבי ראשון לציון – האם מורן (42), האב ג'וזף (42) והבת אמה (9), שהתגייסו למאמץ המלחמתי והתייצבו בסניף בראשון לציון, לארוז עשרות זוגות נעליים לילדים הנמצאים בבתי מלון ובתי הארחה ברחבי הארץ.

את הסבב הראשון החלו במלון בראון בתל אביב בו חילקו את המתנות לילדים שפונו מבתיהם, כשכל שקית היא אישית, עם שם הילד ובתוכה נעליים במידותיו. במהלך החלוקה הצטלמו הילדים עם משפחת טרסוב, שוחחו עימם, שימחו ובילו זמן בחברתם. גנית אלון, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של קבוצת בריל, אמרה: "משפחת טרסוב אהובים במיוחד על הילדים. אנו גאים בכך שהמשפחה התגייסה לשמח את הילדים המפונים מבתיהם ועזרו לנו לארוז את הנעלים ולהגיע לחלק אותם".

משפחת טרסוב היא מחלוצות משפחות היוטיוב בישראל. לארבעת ערוצי היוטיוב הפופולריים שלהם עשרות מיליונים עוקבים והם זוכים לחשיפה ואהדה גדולה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר