צילום באדיבות מניב ראשון לציון
משרדי מניב, צילום באדיבות מניב ראשון לציון

מגויסים? מארחים משפחות מפונים? אלו ההקלות שתקבלו בחשבונות המים

תושבים רבים זכאים לדחיית תשלום או לכמות מים נוספת בתעריף מופחת בעקבות המלחמה. כנסו לכל הפרטים

פורסם בתאריך: 5.11.23 08:15

חברת המים והביוב של ראשון לציון, מניב ראשון, הודיעה כי בשל מלחמת חרבות ברזל יינתנו שורה של הקלות בתעריפים ובמועדי התשלום לתושבי העיר הנמנים עם אנשי כוחות הביטחון ואוכלוסיות זכאיות נוספות, וכן למשפחות המארחות תושבים שפונו מבתיהם בשל מצב החירום

עקב המצב הביטחוני, חוקקה כנסת ישראל את חוק דחיית מועדים (הוראת שעה חרבות ברזל) (חוזה, פסק דין או תשלום לרשות), התשפ"ד-2023. בהתאם לחוק, אוכלוסיות זכאיות, לרבות מי ששירת או משרת כחייל, שוטר, סוהר (במתקנים מסוימים) או כבאי, וכן מתנדב בהיקף של משרה מלאה בגוף הצלה, או שהיה מאושפז כתוצאה מפציעה מפעולת איבה בבית חולים לתקופה של שבעה ימים, בתקופה שמיום 7 באוקטובר 2023 ועד ליום 7 בנובמבר 2023, תינתן לו ארכה של 30 יום לתשלום חשבון המים והביוב ללא כל עלות.

מי שזכאי צריך ליצור קשר עם "מניב ראשון" בצרוף אסמכתא המעידה על המצב ויקבל סיוע בהתאם לחוק זה. כמו כן, תושבים שמארחים בעקבות המצב הביטחוני בביתם דיירים נוספים שנאלצו להתפנות מבתיהם בדרום או בצפון בהוראת גורמי הביטחון, מוזמנים לעדכן על כך את "מניב ראשון" על מנת לקבל הטבה של 7 מ"ק מים נוספים לחודשיים בתעריף מופחת, לכל אדם נוסף המתגורר בנכס.

יו"ר דירקטוריון מניב, ראש העירייה רז קינסטליך: "אנו נמצאים בעיצומה של מלחמה מול אויב אכזרי שמשפיעה עמוקות גם על העורף. אנו מקווים כי שורת ההטבות וההקלות שיינתנו לתושבים על ידי מניב תקל ולו במעט על ההתמודדות בתקופה כה קשה". סאלי לוי, מנכ"לית מניב ראשון: "גם בשעה מורכבת זו עובדות ועובדי מניב ראשון ממשיכים לטפל בכל תקלה בכל שעה, ממשיכים לשמור על ביטחון ואיכות המים, וקשובים לכל פנייה שלכם אלינו. אנו מזמינים את התושבים הזכאים לפנות אלינו בהקדם על מנת להעניק להם את ההטבות וההקלות שמקנה החוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר