סמ"ר שיראל חיים פור ז"ל, אתר דובר צה"לדוברות העירייה
סמ"ר שיראל חיים פור ז"ל, אתר דובר צה"לדוברות העירייה

טרגדיה גדולה: שיראל ז"ל נהרגה בשבת האחרונה שלה לפני השחרור מצה"ל

גיבורה אמיתית: למרות שלא הייתה במשמרת קפצה סמלת המבצעים מראשון לציון לסייע ודיווחיה הצילו רבים מתושבי העוטף. יהיה זכרה ברוך

פורסם בתאריך: 29.10.23 08:51

אבל כבד: זוהתה גופתה של תושבת ראשון לציון, סמלת שיראל חיים פור הי"ד. שיראל ז"ל שירתה כסמלת מבצעים בבסיס נחל עוז בחטיבה הצפונית של אוגדת עזה. היא נפלה בקרבות מול מחבלי החמאס המתועבים בשבת הארורה, ה-7.10. שיראל ז"ל הייתה בת 20 במותה, היא הותירה אחריה זוג הורים – אלי וצמרת, ושלושה אחים – נתנאל, ברק וליאור.

משפחתה מספרת כי שיראל הייתה ילדה מאוד חכמה ויפה, בת למופת ואחות מדהימה לשלושה אחים גדולים שבזכותם גדלה להיות לוחמת. היא עמדה להשתחרר מצה"ל וזאת הייתה למעשה השבת האחרונה שלה בבסיס. שיראל הייתה גיבורה אמיתית שחשבה על אחרים לפני שחשבה על עצמה והוכיחה זאת עד הרגע האחרון: ברגע ששמעה על המתקפה בבסיס, אף על פי שלא הייתה במשמרת, שיראל מיד רצה לעזור ולהרגיע את כולם באומץ רב, גבורה וקור רוח. הדיווחים שלה הצילו מאות אנשים מיישובי העוטף.

מהעירייה נמסר: "ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה של שיראל ז"ל ומתאבלת על נפילתה. שיראל – נזכור אותך כגיבורת ישראל. יהי זכרה ברוך". מדובר צה"ל נמסר: צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

יהי זכרה של שיראל ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר