שגיב בן צבי והשלט בנתיבי איילון, צילום פרטי
שגיב בן צבי והשלט בנתיבי איילון, צילום פרטי

אבל כבד: שני החברים הטובים, שגיב בן צבי ורוני פטרובסקי, נרצחו על ידי החמאס

במשך ימים רבים הם הוגדרו כנעדרים, עד שהתברר גודל הטרגדיה: שגיב בן צבי ז"ל ורוני פטרובסקי ז"ל, שגדלו יחד באותו רחוב, נרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים

פורסם בתאריך: 27.10.23 09:13

במשך לא מעט זמן ההערכה הייתה שהם נחטפו, ובנתיבי איילון אף הוצב שלט גדול הקורא לשחרורם. אבל שלשום התברר כי שני החברים הטובים, אשר התגוררו בשכנות ברחוב אלופי צה"ל בחולון ונסעו יחד לבלות במסיבת הטבע ברעים, נרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים. שגיב בן צבי ז"ל ורוני פטרובסקי ז"ל, יהי זכרם ברוך, הי"ד. רק לפני מספר ימים שוחחנו עם נטליה, אמו של שגיב ז"ל, שהאמינה שבנה חטוף בעזה וכך הודיעו לה. יממה לאחר ששוחחנו איתה התברר גודל הטרגדיה.

שגיב ביילין בן צבי ז"ל היה בן 24 במותו, בנה של נטליה ואחיהם של רן וגיל. הוא גדל והתחנך בחולון בבתי הספר משה שרת, יגאל אלון ותיכון קריית שרת. משפחתו מספרת עליו, שהיה "אדם שמח, מאושר, שובב עם נשמה חופשית, מתוק וחברותי. בחור חכם, יפה וקשוח. בעל פנים קורנות וזוהרות שהאירו כמו ירח". שגיב נרצח במסיבת הטבע, שהפכה למסיבת תופת, יחד עם חברו הטוב עוד מימי בית הספר, רוני פטרובסקי, חבר שעמו חלק חוויות רבות לאורך השנים.

רוני פטרובסקי היה בן 24 במותו, בנם של סבטלנה ז"ל וסרגיי יבדל"א, אח לדני. הוא היה בוגר תיכון קריית שרת ובזמנו הפנוי היה מאמן כדורגל במחלקת הנוער של בני יהודה, שם אימן ילדים. למרות שאיבד בילדותו את אמו סבטלנה ז"ל, גדל להיות בחור שמח ומצחיק, אדם אהוב, שכיף להיות בחברתו, איש של עשייה ושל עזרה לזולת, איש של אנשים. רוני נרצח במסיבת הטבע, שהפכה למסיבת תופת, יחד עם חברו הטוב עוד מימי בית הספר, שגיב ביילין בן צבי, חבר שעמו חלק חוויות רבות לאורך השנים. יהי זכרו ברוך!

 

כאמור באמצע השבוע שוחחנו עם נטליה, אמו של שגיב ז"ל, שהייתה משוכנעת שבנה נחטף לעזה ומוחזק בידי החמאס. נטליה סיפרה לנו על השבת הנוראית: "שגיב ורוני עזבו את המסיבה לפני האזעקות הראשונות. כשהייתה אזעקה התקשרתי וביקשתי מהם שייסעו בזהירות הביתה. לאחר מכן התקשרתי שוב והוא אמר לי שהכל בסדר. בשעה 6:55 התקשרתי שוב ואף אחד מהם לא ענה. עשינו איכון לאייפון וראיתי שהוא באזור מפלסים ואז הטלפון שלו כבה. כעבור שעה ראינו התקדמות לכיוון עזה ויותר מאוחר ראינו מיקום ספציפי בתוך רצועת עזה. אין שום סרטון שמראה אותם. הם כנראה נחטפו בגל הראשון של החטופים. הרכב נמצא באזור מפלסים עם כמה חורים מיריות אבל כנראה שאלו יריות שנורו לאחר שהם הוצאו מהרכב. נמצא רק קצת דם על ההגה ומכאן אנו מניחים שלא ירו בהם. אין לנו מידע. לאחר ארבעה ימים הודיעו לנו באופן רשמי שהוא חטוף ולמשפחתו של רוני הודיעו יומיים אחרי".

על שגיב סיפרה: "הוא עשה את הטיול הגדול בחו"ל עם רוני וחברים נוספים שהיו איתם במסיבה. הם חזרו לפני כחודשיים ומאז הוא עובד כברמן במסעדה בחולון. שגיב הוא עולם ומלואו. חכם, נבון ומקסים, מלא כל טוב. אלוהים נתן לו הכל ואני מקווה שגם חיים טובים וארוכים. תמיד מוקף בהמון חברים, מעגלי חברים בכל מקום. הוא נראה שקט אבל יש לו המון כוח פנימי".

כאמור, למרבה הצער, התברר כי שגיב נרצח על ידי מחבלי החמאס המתועבים, יחד עם רוני, חברו הטוב.

יהי זכרם ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר