נר זיכרון, Madras/depositphotos.com
נר זיכרון, Madras/depositphotos.com

הכאב שאינו נגמר: עדן נפתלי ז"ל וקרין ורניקוב ז"ל נרצחו בדרום

אבל גדול: פורסמו שמותיהם של שתי צעירות נוספות מראשון לציון שנרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים במסיבה ברעים

פורסם בתאריך: 16.10.23 08:48

הכאב שאינו נגמר: הותרו לפרסום שמותיהן של שתי תעירות מראשון לציון שנרצחו בידי מחבלי חמאס נתעבים בטבח במסיבה ברעים בשבת שעברה, עדן נפתלי ז"ל וקרין ורניקוב ז"ל.

עדן נפתלי ז"ל

עדן נפתלי ז"ל

עדן ז"ל הייתה בת 23 במותה, היא הותירה אחריה זוג הורים – רינה ורמי, ואח אביב המשרת באגוז. עדן, בוגרת מקיף ט׳, הייתה לקראת סיום לימודי התואר הראשון בתחום תקשורת וניהול במכללה למינהל. בהודעת העירייה נכתב עליה ש"תמיד נתנה מעצמה למען האחר והתנדבה כסטודנטית במשך שנתיים במסגרת תכנית המלגות למען הקהילה בעיר. עדן הייתה הנסיכה של הבית, יפת תואר וטובת לב, עם חיוך מאיר שכבש את הלבבות של כל מי שפגש בה. מאחורי עדן יש סיפור וחיים שלמים שנגדעו ברגע. ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה ומתאבלת על מותה.  עדן – נזכור אותך תמיד. יהי זכרה ברוך".

קרין ורניקוב ז"ל

קרין ורניקוב ז"ל

קרין ורניקוב ז"ל הייתה בת 22 במותה. היא בוגרת מקיף ט׳, והותירה אחריה זוג הורים – לאוניד ולובוב ואחות – מריה. בהודעת העירייה נכתב ש"משפחתה מספרת כי קרין הייתה ילדה אהובה שכולה אור, מלאה בנתינה ותמיד הראשונה לעזור לאחר. היא תכננה לטוס לטיול בחו"ל ולאחר מכן להתחיל את הלימודים, וחלמה להיות מפיקת אירועים.
קרין הייתה חברתה הטובה של ספיר בילמס ז״ל שנרצחה גם היא – בחייהן ובמותן לא נפרדו. מאחורי קרין יש סיפור וחיים שלמים שנגדעו ברגע. ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה ומתאבלת על מותה. קרין – נזכור אותך תמיד. יהי זכרה ברוך".

יהי זכרן ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחות.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר