יזכור, צילום דובר צה"ל
יזכור, צילום דובר צה"ל

שלושה צעירים מראשון לציון נרצחו במסיבה בדרום

אבל כבד בראשון לציון, עם קבלת ההודעה ששלושה צעירים נרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים במסיבה ברעים שבדרום. יהי זכרם ברוך

פורסם בתאריך: 13.10.23 09:41

אבל כבד: העירייה הודיעה כי ארבעה צעירים מראשון לציון, נועה זנדר ז"ל, בת 22, גיא עזר ז"ל, בן 23, ואילן ליפובסקי ז"ל בן 30, נרצחו במסיבה ברעים על ידי המחבלים הנתעבים של החמאס. נועה זנדר ז"ל, בת 22 במותה, הותירה אחריה זוג הורים – עמית ומלי (מזל), ושלושה אחים – חן, גל ויובל. נועה הקדישה את כל חייה לנתינה למען האחר. היא הדריכה בתנועת הנוער "מכבי צעיר" סניף ראשון-מרכז את קבוצת אקי"ם, והתנדבה בבית הספר "בלקינד" לחינוך מיוחד. משפחתה מספרת כי היא אהבה את החיים, וכי היה לה חיוך כובש ואנרגיות ממכרות. בעוד כשבוע הייתה אמורה לטוס כדי להגשים את חלומה לעבוד בניו יורק. ראש העירייה, רז קינסטליך, כתב: "נועה היוותה עבור רבים סמל לשמחת חיים, תמיד אהבה וכיבדה כל אדם באשר הוא – וזאת גם מורשתה. מאחורי נועה יש סיפור וחיים שלמים שנגדעו ברגע. ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה ומתאבלת על מותה. נועה – נזכור אותך תמיד. יהי זכרה ברוך".

גיא עזר ז"ל היה בן 23 במותו. הוא בוגר תיכון "המעיין" בעיר. גיא הותיר אחריו זוג הורים – לבנה ואורי, ושתי אחיות – שיר ורותם. קינסטליך כתב כי "קרוביו של גיא מעידים עליו כי אהב את החיים, היה יפה תואר וטוב לב, אהוב ונערץ על כל סובביו, אהב לשמח אנשים וכבש את הלבבות של כל מי שפגש בו וחלם להקים עסק לאופנה. גיא היה חברו הכי טוב של בן חסיד ז"ל שנרצח גם הוא – בחייהם ובמותם לא נפרדו. מאחורי גיא יש סיפור וחיים שלמים שנגדעו ברגע. ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה ומתאבלת על מותו. גיא – נזכור אותך תמיד. יהי זכרו ברוך".

עוד פרסמה העירייה כי אילן ליפובסקי ז"ל היה בן 30 במותו, בוגר בית הספר ידלין והגימנסיה הריאלית, בן לאירנה ואלכסנדר ואח לנטע. משפחתו מספרת כי היה חכם ושקט, אהב לקרוא ולטייל ואהב בעלי חיים – במיוחד כלבים. קינסטליך כתב: "מאחורי אילן יש סיפור וחיים שלמים שנגדעו ברגע. ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה,  ומתאבלת על מותו. אילן – נזכור אותך תמיד. יהי זכרו ברוך".

יהי זכרם ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר