כיתת כוננות, אילוסטרציה - lucidwaters-depositphotos.com
כיתת כוננות, אילוסטרציה - lucidwaters-depositphotos.com

שומרים על הבית: יחידת כוננות חדשה של מתנדבים תוקם בראשון לציון

מבנה ההפעלה של היחידה החדשה תוכנן על ידי רב ניצב בדימוס משה קראדי, רב ניצב בדימוס דודי כהן ורב גונדר בדימוס פרנקו אהרון. איך מצטרפים? כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 11.10.23 11:12

‏‎לנוכח המציאות המורכבת בה נמצאת המדינה, החליטה עיריית ראשון לציון להקים יחידת מתנדבים מיוחדת שתורכב מגמלאי משטרה וקצינים בכל הדרגות וכן, נושאי נשק.
ראש העירייה, רז קינסטליך, עדכן אתמול כי נפגש עם רב ניצב בדימוס משה קראדי, רב ניצב בדימוס דודי כהן ורב גונדר בדימוס פרנקו אהרון – ויחד איתם נבנה מבנה ההפעלה הנכון והמקצועי לכיתת הכוננות.

קינסטליך אמר: "היחידה תנוהל ע"י תנ"צ בדימוס מוטי נחמני והיא תפעל במסגרת החברה לביטחון. ‏‎כמו כן, אנחנו נקצה לה את כלל האמצעים הדרושים לתפקוד מלא על מנת לאפשר לה להגן על התושבים בעיר ומבקריה, בעצם אנחנו יוצרים תוספת כוח משמעותית לכוחות הביטחון שכבר נמצאים בעיר".

 

עוד ציין קינסטליך כי הפעילות נעשית בתיאום עם משטרת ראשון לציון ובנוסף למתנדבים שמפעילה המשטרה. קינסטליך הוסיף: "מפקד משטרת ראשון לציון – אלעד קליין, עובד איתנו בשיתוף פעולה יוצא דופן ואני מודה לו על כך בשמי ובשם כל תושבי העיר. ‏‎אנחנו קוראים לכם ולכן, מחזיקי רשיונות נשק, גמלאי משטרה וצה"ל, להצטרף ליחידה ולחזור לשמור על הבית. למעוניינים / מעוניינות להתנדב ניתן לפנות למיטל במספר: 0504226894".

הערב (רביעי, 11.10.23) יתקיים כנס מיוחד למתנדבים שבחרו להצטרף ליחידה, בשעה 18:30 באודיטוריום היכל התרבות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר