תאונה קטלנית בכביש 4311 לכיוון פלמחים, צילום מד"א
תאונה קטלנית בכביש 4311 לכיוון פלמחים, צילום מד"א

צעיר בן 25 נהרג בתאונה קטלנית בין משאית לרכב פרטי

הצעיר נלכד ברכב הפרטי וחולץ ללא רוח חיים. מותו נקבע במקום על ידי צוותי הרפואה. המשטרה פתחה בחקירת התאונה

פורסם בתאריך: 20.9.23 16:52

אדם נהרג בתאונה קטלנית בכביש 4311 לכיוון פלמחים, המשטרה פתחה בחקירת התאונה: בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו אחר הצהרים בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 4311 בסמוך לפלמחים במעורבות רכב פרטי ומשאית. על פי גורמי הרפואה, כתוצאה מהתאונה נקבע מותו במקום של נהג הרכב הפרטי שזהותו טרם ידועה, כאשר נהג המשאית פונה במצב קל למרכז הרפואי אסף הרופא. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.

תחילה נמסר מדוברות מד"א כי בשעה 14:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 4311 לכיוון פלמחים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו  על גבר כבן 25 לכוד מחוסר הכרה בשלבי חילוץ. זמן קצר לאחר מכן נמסר כי לאחר פעולות חילוץ, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 25 עם חבלה רב מערכתית. נהג במשאית כבן 40 פונה לבית החולים שמיר אסף הרופא במצב קל.

חובשי רפואת חירום במד"א, איתי אטיאס וגדליה רבינוביץ, סיפרו: "ראינו תאונת דרכים קשה מאוד בין משאית לרכב פרטי עם פגיעות פח קשות בחלקם הקדמי. נהג הרכב, גבר כבן 25 היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו. נהג המשאית התהלך במקום ופונה באמבולנס מד"א במצב קל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר