מתנדבי "מסע עם הלב" וסלי המזון (צילום: דוברות העירייה)
מתנדבי "מסע עם הלב" וסלי המזון (צילום: דוברות העירייה)

עושים חג: עיריית ראשון לציון מחלקת 1,700 סלי מזון למשפחות נזקקות

זאת בנוסף לגיוס תרומות ותקציבים עירוניים לתווי קנייה בסכום כולל של כחצי מיליון שקל למען משפחות קשות יום, קשישים, ניצולי שואה, אימהות חד הוריות, נכים ועוד. ראש העירייה, רז קינסטליך: "השנה יותר מתמיד, על רקע העלייה החדה ביוקר המחיה, אנחנו פותחים את הלב עבור אלו שידם אינה משגת"

פורסם בתאריך: 14.9.23 11:02

עיריית ראשון לציון, בהובלת המינהל לשילוב חברתי, הצליחה לגייס השנה כ-1,700 סלי מזון לראש השנה שנתרמו על ידי עמותות ועסקים מקומיים. זאת, בנוסף לגיוס תרומות ותקציבים עירוניים לתווי קנייה בסכום כולל של כחצי מיליון שקלים, שנתרמו על ידי עמותות, חברות עסקיות ותושבי העיר למען משפחות קשות יום, קשישים, ניצולי שואה, משפחות חד הוריות, נכים ועוד.

אתמול (רביעי), הגיע לעיר פרויקט ההתנדבות הארצי "מסע עם הלב", המתקיים בשיתוף ארגון "פתחון לב". במסגרת הפרויקט, העובר בעשר ערים ברחבי הארץ ומתקיים זו השנה השלישית בראשון לציון, חולקו כ-350 סלי מזון לחג עד לפתח ביתם של מקבלי הסיוע.

את הסלים חילקו מאות מתנדבים, בראשות המינהל לשילוב חברתי, והם כללו מארזי ירקות, פירות, מוצרי חלב, בשר, תפוח בדבש, עוגה לחג, ממתקים, חומרי ניקוי, חומרי גלם ועוד. יצוין, כי המינהל לשילוב חברתי מפעיל בכל ימות השנה מתנדבים בתחומים שונים, ביניהם עזרה במיצוי זכויות, שיפוץ בתי קשישים, חלוקת מזון ועוד.

 

 

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "השנה יותר מתמיד, על רקע העלייה החדה ביוקר המחיה, אנחנו פותחים את הלב עבור אלו שידם אינה משגת ודואגים שיוכלו להסב בשמחה אל שולחן החג. תושבי ראשון לציון ידועים ברוח ההתנדבות שלהם, וגם השנה הם הוכיחו עד כמה חזקה הערבות ההדדית והדאגה לאחר, כפי שעשו אינספור פעמים בעבר".

מ"מ וסגן ראש העירייה, מחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי: "כמו בכל שנה, אני מתרגש מהערבות ההדדית ומהעשייה הגדולה של המינהל לשילוב חברתי, כדי להבטיח ביטחון תזונתי לכל אחד מתושבי העיר. לצערי, כל שנה, מספר מקבלי הסיוע הולך וגדל ואנו עושים את כל המאמצים כדי להבטיח שכל מי שצריך את הסיוע שלנו, יקבל אותו לפני החג. אני מודה לכל המתנדבים שתמיד נרתמים לסייע".

מנכ"ל ארגון פתחון לב, אלי כהן: "לקראת החג ישנה עלייה משמעותית בבקשות לסיוע בסלי מזון, ומדי שנה תושבים רבים מתווספים למעגל מבקשי הסיוע. אנו פועלים מסביב לשעון על מנת להיענות לבקשות, ואני מברך את ראש העיר על שיתוף הפעולה והעשייה החברתית המשמעותית הזו. ביחד, ובסיוע המתנדבים בעיר, נוכל להגיע ליותר מבקשי סיוע ולשמח משפחות בערב החג".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר