עבודות החלפת תשתיות בשיכוני המזרח, צילום: מניב ראשון לציון
עבודות החלפת תשתיות בשיכוני המזרח, צילום: מניב ראשון לציון

עבודה במקטעים וגם בלילות, בשל גיל האוכלוסייה: שודרגו תשתיות המים והביוב בשיכוני המזרח

חברת מניב ראשון סיימה תהליך של החלפת צנרת הביוב והמים ב-13 רחובות באחת השכונות הוותיקות בעיר

פורסם בתאריך: 10.7.23 10:34

חברת המים והביוב העירונית, מניב ראשון, סיימה לאחרונה לשדרג את קווי המים והביוב ב-13 רחובות בשיכון המזרח, אחת השכונות הגדולות והוותיקות בעיר. זאת  על מנת לשפר את כושר ההולכה ולהקטין את הסיכוי למפגעי ביוב.

בעירייה ציינו כי בהנחייתו של יו"ר דירקטוריון מניב, ראש העירייה רז קינסטליך, חלק משמעותי מתכניות העבודה של מניב ראשון בשנים האחרונות הוקדש לשכונה בעבודות שדרוג והחלפת קווי מים וביוב. יצוין כי החלפת הקווים משפרת את הולכת הביוב ומונעת הצפות ביוב – מטרד הפוגע באיכות חייהם של התושבים. כמו כן, החלפת קווי המים הישנים בחדשים מונעת דליפות מהצנרת התת קרקעית ומשפרת את איכות המים המגיעים לבתי התושבים בשכונה.

בשל גודלה של השכונה ובשל המורכבות הלוגיסטית הכרוכה בעבודה באזור צפוף עם קושי תנועתי, העבודות התבצעו במקטעים בהתאם לתכנית מאושרת של הסדרי תנועה. כמו כן, מאחר ובשכונה מתגוררים תושבים רבים בגילאים מתקדמים, שחלק מהם אינו מתנייד באופן עצמאי, הקפידה החברה כי לאורך ביצוע העבודות פעילות התחבורה הציבורית תימשך כמעט כסדרה, זו גם הסיבה לכך שחלק מהעבודות התבצעו בשעות הלילה.

העבודות התבצעו בהתאם לתכנית אב למים וביוב, תכניות חומש וכן בהתאם למצב הקו וגילו. עם סיום העבודות ביצעה עיריית ראשון לציון סלילה חדשה של הכבישים בהשתתפות כספית של חברת "מניב". יצוין כי הפרויקט מצטרף לעבודות שדרוג קודמות של עשרות קווי מים וביוב שביצעה מניב בשכונה בחמש השנים האחרונות.

סאלי לוי, מנכ"לית מניב, אמרה השבוע: "שיפור מתמיד של התשתיות העירוניות הנו חלק משמעותי בתוכנית העבודה הסדירה שלנו. העבודות שהשלמנו בשכונת שיכוני המזרח נעשו במקצועיות וביעילות, תוך פגיעה מינימלית בשגרת חייהם של התושבים שכעת ייהנו מתשתיות מים וביוב חדשות, משודרגות ובטוחות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר