פלאנט ראשון לציון, צילום איל תגר
פלאנט ראשון לציון, צילום איל תגר

בפלאנט: כל כרטיס זוכה

פורסם בתאריך: 20.6.23 16:10

PLANET, רשת בתי הקולנוע המובילה בישראל, הפרוסה מצפון לדרום בשישה מתחמי קולנוע ענקיים, השיקה ביום ראשון, ה-2.7.23, את הפעילות של הקיץ: כרטיסי הגירוד של PLANET. המשחק נושא הפרסים חוזר במהדורת קיץ  – כל כרטיס זוכה.

הפעילות שיצאה לדרך בראשון, ה-2.7 תימשך עד ה-15.8 ברשת PLANET ומיועדת לרוכשי הכרטיסים לכל הסרטים המוקרנים במתחמי פלאנט במהלך תקופת המבצע. בין הפרסים שניתן לזכות בהם: הקרנה פרטית, כרטיס לסרט באולם IMAX, אולם עם מסך ענק ואיכות שמע עוצמתית, כרטיס לאולם4DX  המספק חוויית קולנוע בארבעה ממדים עם אפקטים של כיסאות זזים, רוח, מים, עשן ועוד, כרטיסVIP  מתנה, כרטיס 1+1, פופקורן, שתייה ועוד.

איך זה עובד?: כל לקוח הרוכש כרטיס לסרט זכאי לקבלת כרטיס גירוד. את הכרטיס עצמו מקבלים בכניסה למתחם הקולנוע. הסדרן סורק את הכרטיס ונותן את כרטיס הגירוד. מגרדים, זוכים ונהנים! כל כרטיס זוכה!

הפעילות תושק לצד הסרטים הגדולים של הקיץ ביניהם: "הפלאש" באולמות ה-ScreenX, 4DX וה-IMAX "אלמנטלי", "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" באולמות ה-ScreenX, 4DX וה-IMAX, "משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות (חלק 1) באולמות ה- ScreenX, 4DX וה-IMAX ", "ברבי", "בלו ביטל", "צבי הנינג'ה: טירוף המוטנטים" ועוד.

ההשתתפות מגיל 18 ומעלה בלבד ובכפוף לתקנון *

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר