רכב עלה באש בתאונה קטלנית בשדרות מרילנד בראשן לציון, צילום מאיר פרידמן כבאות והצלה
רכב עלה באש בתאונה קטלנית בשדרות מרילנד בראשן לציון, צילום מאיר פרידמן כבאות והצלה

תאונה מזעזעת: צעיר נהרג לאחר שרכבו התהפך ועלה באש | צפו בתיעוד מהזירה

צוותי חילוץ וכיבוי חילצו את הצעיר ללא רוח חיים, מותו נקבע בזירת התאונה בשדרות מרילנד. צעיר נוסף שנפצע בתאונה פונה במצב בינוני

פורסם בתאריך: 5.7.23 08:48

תאונה קטלנית: צעיר נהרג בתאונה עצמית בשדרות מרילנד בראשון לציון לאחר שרכבו התהפך ועלה באש. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. בתאונה נפגע אדם נוסף שפונה במצב קל.

מכבאות והצלה נמסר כי הלילה (רביעי) התקבלה הודעה במוקד 102 על שריפת רכב עם לכודים כתוצאה מתאונה עצמית. צוותי הכיבוי והחילוץ הגיעו למקום והבחינו ברכב פרטי הבוער כליל, הפוך על הצד ובו אדם לכוד, והחלו בפעולות לכיבוי הרכב הבוער וחילוץ הלכוד, אשר מותו למרבה הצער מותו נקבע במקום על ידי גורמי הרפואה.

ממד"א נמסר: בשעה 00:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רכב שהתהפך ועלה באש, בשדרות מרילנד בראשל"צ. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של צעיר בשנות ה-20 שנלכד ברכב. צעיר נוסף, פונה לבית החולים שמיר אסף הרופא במצב בינוני עם חבלות.

סגן מנהל מרחב איילון במד"א, רמי מאושר, וחובש רפואת חרום במד"א, נתן רוטר, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב הפוך על הצד, שרוף, כשצעיר לכוד בתוכו, צעיר נוסף היה מחוץ לרכב בהכרה וסבל מחבלות, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני. לאחר שניתן היה להתקרב לרכב, נאלצנו לקבוע את מותו של הצעיר שנלכד ברכב".

אביה יהב ואוראל כהן, חובשים באיחוד הצלה, מסרו: "מדובר בתאונה עצמית בה רכב התהפך ועלה באש, נהג הרכב נהרג במקום. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה. כמו כן הענקנו סיוע לנפגע נוסף כבן 20 אשר נפצע באורח בינוני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר