תאונה קטלנית ברחוב הנחשול בראשון לציון, תיעוד מבצעי מדא
תאונה קטלנית ברחוב הנחשול בראשון לציון, תיעוד מבצעי מדא

בוקר קשה: אישה נהרגה מפגיעת משאית בראשון לציון

התאונה הקשה הייתה ברחוב הנחשול, נהג המשאית עוכב לחקירה. "הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה", סיפר חובש מד"א, לירן אלגרבלי

פורסם בתאריך: 25.6.23 10:34

טרגדיה: אישה נהרגה הבוקר מפגיעת משאית ברחוב הנחשול בראשון לציון. מדוברות מד"א נמסר: הבוקר בשעה 09:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הולכת רגל שנפגעה ממשאית ברחוב הנחשול בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות ונאלצו לקבוע את מותה של אישה כבת 40.

המשטרה עיכבה לחקירה לפני זמן קצר את נהג המשאית. מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו לפני זמן קצר בחקירה עם קבלת דיווח על תאונה קטלנית במעורבות משאית והולכת רגל בראשון לציון. כאמור, כתוצאה מהתאונה נהרגה הולכת רגל תושבת העיר בשנות הארבעים לחייה. הנהג עוכב לחקירה על ידי בוחני התנועה של מרחב שפלה, לאחר שפונה במצב קל על ידי גורמי רפואה בליווי שוטר. החקירה נמשכת.

 

חובש רפואת חירום במד"א, לירן אלגרבלי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת על הכביש כשהיא מחוסרתר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית נפצע באורח קל וטופל על ידי צוותי מד"א במקום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר