רכב התהפך ברחוב פריימן בראשון לציון, תיעוד מבצעי מדא
רכב התהפך ברחוב פריימן בראשון לציון, תיעוד מבצעי מדא

גבר בן 30 נהרג לפנות בוקר בראשון לציון בהתהפכות רכב | צפו

מדובר בתאונה עצמית, נהג הרכב שנפצע קל עוכב לחקירה על ידי המשטרה. ההרוג נסע עמו ברכב ומותו נקבע במקום | צפו בדיווח מהזירה

פורסם בתאריך: 28.5.23 08:42

גבר בן 30 נהרג בהתהפכות רכב בתאונה עצמית לפנות בוקר ברחוב יעקב בפריימן בראשון לציון. המשטרה עיכבה לחקירה את תושב העיר שנהג ברכב. ההרוג נסע עימו ברכב. בוחני התנועה של מרחב שפלה חוקרים החל משעות הבוקר את נסיבות התאונה הקטלנית. נהג הרכב נפצע באורח קל.

ממד"א נמסר: בשעה 04:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רכב שהתהפך ברחוב יעקב פריימן, פינת ד"ר יוסף בורג בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של גבר כבן 30 במקום. גבר נוסף כבן 25 פונה לבית החולים שמיר אסף הרופא במצב בינוני עם חבלת ראש.

 

 

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א, קוסטה קיבצ'נקו, ופראמדיק מד"א, סלבה וייצר, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו רכב הפוך, מחוץ לרכב שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם חבלת ראש וחבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום, גבר נוסף בשנות העשרים התהלך במקום לאחר שיצא לבד מהרכב כשהוא נסער וסובל מחבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר