טורניר שחמט בראשון לציון לאנשים עם ובלי מוגבלות, צילום דוברות העירייה
טורניר שחמט בראשון לציון לאנשים עם ובלי מוגבלות, צילום דוברות העירייה

הגשימו חלום: העירייה ערכה טורניר שחמט מיוחד לאנשים עם ובלי מוגבלות

הטורניר נערך ביוזמתו של איגור גורפינקל, עובד עיריית ראשון לציון עם מוגבלות פיזית, חובב שחמט מושבע. המשתתפים בטורניר זכו לשחק מול סגן אלוף העולם בשחמט לשעבר, בוריס גלפנד, וקפטן נבחרת ישראל לשעבר, אלכס כספי

פורסם בתאריך: 25.5.23 12:21

הגשימו חלום: עיריית ראשון לציון בהובלת האגף לשיקום נכויות במינהל לשילוב חברתי, ערכה בסוף השבוע האחרון טורניר שחמט מיוחד ומרגש לאנשים עם ובלי מוגבלות. המשתתפים בטורניר זכו לשחק מול שני שחמטאים ברמה בינלאומית – סגן אלוף העולם בשחמט לשעבר, בוריס גלפנד, וקפטן נבחרת ישראל לשעבר, אלכס כספי.

הטורניר נערך ביוזמתו של איגור גורפינקל, עובד עיריית ראשון לציון עם מוגבלות פיזית, חובב שחמט מושבע, שהציע לקיים טורניר המאפשר לאנשים עם וללא צרכים מיוחדים לשחק יחדיו. לאחר שפנה לראש העירייה, רז קינסטליך, והציג את יוזמתו, הרימה העירייה את הכפפה וקיימה את הטורניר. כל אחד מהשחקנים שיחק בדרך ובהנגשה הייחודית לו, כך למשל, שחקנים עיוורים השתמשו בלוח משחק מותאם.

 

קינסטליך בירך את משתתפי הטורניר ואמר: "אנחנו מתרגשים להגשים חלום לאנשים המיוחדים והנפלאים שחלמו לשחק שחמט עם השחקנים המובילים בעולם. אני רוצה להודות לאיגור על היוזמה המקסימה, ולספורטאים הגדולים בוריס גלפנד ואלכס כספי שנעתרו להזמנה שלנו וכיבדו את כולנו בנוכחותם, ובעיקר – לשחקנים, ששום דבר לא עוצר אותם ושמוכיחים לנו שאפשר לעשות הכול בזכות הרוח והיכולת לחלום ולנצח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר