מסיים קורס צוללן, סמל ע' מראשון לציון
מסיים קורס צוללן, סמל ע' מראשון לציון

קבלו אותו: ע' בן ה-20 מראשון לציון סיים בהצלחה קורס צוללן

"יש פה משמעות מאוד גדולה", אומר ע' רגע אחרי סיום הקורס, "זה כלי מלחמה מאוד חשאי שיכול להגיע למרחבים רחוקים ולבצע פעולות משמעותיות ביותר, ואנחנו אמונים עליו"

פורסם בתאריך: 24.5.23 08:02

קורס צוללן 123 הגיע השבוע לסיומו לאחר הכשרה של שנה וחודשיים. הקורס הינו מהייחודיים והיוקרתיים בצה"ל, אליו מתמיינים מאות מועמדים מידי שנה. הקורס מכשיר את לוחמי החוד בשייטת הצוללות של זרוע הים ומתחלק לשני שלבים, בסיסי וייעודי. הכשרתם שמה דגש על פיתוח חוסן מנטלי ופיזי, חשיבה יצירתית, ערכיות ותפעול מערכות לחימה מתקדמות ומורכבות ביותר.

בין המסיימים נמצא גם סמל ע', בן 20 מראשון לציון. ע' למד בתיכון באזור מגוריו והרחיב מדעי המחשב וכימיה. במהלך שנותיו בתיכון התנדב בתנועת נוער בעירו בה הדריך ותרם לקהילה. בזמנו הפנוי הוא אוהב לשחק כדורסל, ואף היה בליגת התיכונים. בנוסף הוא אוהב לנגן על גיטרה ומתעסק גם ברכיבה מקצועית על אופניים.

 

ע' מספר על השייטת: "יש פה משמעות מאוד גדולה. זה כלי מלחמה מאוד חשאי שיכול להגיע למרחבים רחוקים ולבצע פעולות משמעותיות ביותר, ואנחנו אמונים עליו". על הצד החברתי במסלול הוא אומר: "אנחנו עוברים לאורך הקורס הרבה מאוד אתגרים, גם פיזיים וגם מנטליים. החברים שלך לקורס תומכים בך ברגעים האלה, ואתה בהם. אלה חברים שילוו אותי לכל החיים".

ע' נזכר בהפלגה הראשונה שלו ומשתף: " זאת הייתה תחושה מאוד מעצימה. תוך כדי הפלגה יצא לי לדבר עם הלוחמים בצוללת ולראות את המערכות בעצמי. אחרי ההפלגה הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות בשירות שלי. עכשיו, אחרי המסלול, אני מצפה להיות חלק מהצוות. אני מצפה מעצמי לעשות את המאה אחוז, לעשות את התפקיד המבצעי שלי על הצד הטוב ביותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר