אמבולנס של מד"א, צילום אילוסטרציה דוברות מד"א
אמבולנס של מד"א, צילום אילוסטרציה דוברות מד"א

שתי תאונות בראשון לציון: ילדה בת 14 נפגעה באורח בינוני, בן 18 נפצע קשה

שתי תאונות בראשון לציון בשבת והבוקר: רוכב אופניים חשמליים בן 18 החליק ונפצע קשה, ילדה בת 14 נפגעה מרכב ופונתה לבית החולים במצב בינוני. נחקר נהג רכב מסחרי שחשוד בפגיעה בנערה

פורסם בתאריך: 21.5.23 08:51

שתי תאונות אירעו בראשון לציון אתמול (שבת) והבוקר. בשבת בשעה 05:32 לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופניים חשמליים שהחליק בשדרת תש"ח בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול ראשוני לצעיר בן 18 ופינו אותו לבית החולים שמיר-אסף הרופא במצב קשה עם חבלת בטן.

הבוקר בשעה 08:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על ילדה בת 14 הולכת רגל שנפגעה מרכב בשדרות זלמן שניאור בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול ראשוני בזירת התאונה ופינו אותה לבית החולים שמיר-אסף הרופא במצב בינוני, עם חבלת ראש.

 

 

מהמשטרה נמסר כי היא עיכבה לחקירה נהג רכב מסחרי, בחשד למעורבות בתאונה. על פי המשטרה, הנערה נפגעה מרכב מסחרי בעת שחצתה את הכביש במעבר חציה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, אהרון רבי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצועה שוכבת על הכביש בסמוך לרכב כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר