הילד שנפגע בראשון לציון, צילומים באדיבות המשפחה
הילד שנפגע בראשון לציון, צילומים באדיבות המשפחה

אירוע חמור: ילד בן 11 רוסס על ידי חבורה מבית ספרו בספריי שלג ופונה עם כוויות

"אני לא יכולה להאמין שבשנת 2023 עדיין קורים מקרים כאלה בין ילדים", אומרת אמו של הילד שנפגע, "לא יכולנו לדמיין שהוא יחזור בצורה הזו הביתה"

פורסם בתאריך: 1.5.23 13:00

ילד בן 11 מראשון לציון נזקק לטיפול בבית חולים וסיים את חגיגות יום העצמאות עם כוויות, בגלל חבורת ילדים מבית הספר שפגעה בו וריססה את כל גופו ובעיקר את פניו בספריי שלג.  "אני לא יכולה להאמין שבשנת 2023 עדיין קורים מקרים כאלה בין ילדים", כך אומרת בכאב אם לילד בן 11 מראשון לציון, שביום העצמאות מצא את עצמו עובר סוג של התעללות על ידי תלמידים מבית הספר שלו.

״הבן שלי יצא ביום העצמאות לבמה הקרובה למקום מגורינו, הוא הלך עם קבוצת חברים ולא חשבנו לרגע שהבילוי התמים הזה יסתיים בבית החולים, מספרת האם. "הוא הגיע לבמות ושם נתקל בחבורת ילדים שאת חלקם הוא הכיר מבית הספר, שהתחילו להשפריץ עליו ספרי שלג בכמויות אדירות ועל כל חלקי הגוף שלו. הילד חזר הביתה כשהוא מלא בקצף, עם עיניים שורפות מכאב. לקחנו אותו לבית החולים שם הוא אושפז עם כוויות בעיניים וקיבל אינפוזיה", היא מתארת את האירוע החמור.

 

עוד היא אומרת: "כשחזרו התלמידים לבית הספר באה אלינו מנהלת בית הספר הביתה לביקור, הבטיחה שהיא תעשה הכל על מנת לטפל בילדים שעשו את זה. הבן שלי חושש לחזור לבית הספר, הוא כואב ועצוב בגלל המקרה הזה, לא יכולנו לדמיין שהוא יחזור בצורה הזו הביתה, הנזק שהדברים האלה עושים הוא עצום, זה פשוט נורא", היא מסכמת.

ממשרד החינוך לא נמסרה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר