זירת התאונה הקטלנית בכביש 40, תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה הקטלנית בכביש 40, תיעוד מבצעי מד"א

יאנה בלום מראשון לציון היא הנהגת החשודה בתאונה בה נהרג התינוק מעיין דומנוביץ'

על פי החשד בלום נהגה תחת השפעת אלכוהול ובדמה נמצאו גם שרידי מריחואנה. עורכי דינה: "היא אינה זוכרת דבר מהתאונה, על כן לא נתייחס להיבטי התאונה ונמתין לסיום החקירה"

פורסם בתאריך: 30.4.23 11:11

הותר לפרסום: יאנה בלום, תושבת ראשון לציון היא הנהגת החשודה בתאונה שבה נהרג התינוק מעין דומנוביץ', בן עשרה חודשים בלבד, ונפצעו קשה מאוד אביו ואחיו בן ה7. בית משפט השלום בבאר שבע האריך אמש (שבת) ביומיים את מעצרה של בלום, החשודה בעבירות של המתה בקלות דעת, נהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים. בלום עצמה, לא נכחה בדיון, שכן גם היא נפגעה בתאונה ומאושפזת בבית החולים. אביה של בלום נרצח בפיגוע בדולפינריום בשנת 2001.

יאנה בלום, צילום מהרשתות החברתיות, רץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

יאנה בלום, צילום מהרשתות החברתיות, רץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

על פי החשד, בלום נהגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, סטתה מנתיב הנסיעה, ופגעה במכונית המשפחה שבאה ממולה. יצוין כי בדיון בהארכת מעצרה נטען כי בעבר, במהלך בדיקה שגרתית, נעצרה כשנהגה בשכרות ורישיונה נשלל, לכן, קיימת עילת מעצר של מסוכנות.

על פי הבדיקה שנערכה בדמה של בלום בת ה-25 מראשון לציון, נמצא אלכוהול בכמות גבוהה פי 3 מהמותר, ושרידי מריחואנה. לדברי המשטרה, נהג שראה אותה על הכביש דקות לפני התאונה דיווח למשטרה כי היא נוהגת בצורה מסוכנת ואז חזה בתאונה הקשה.

כזכור ביום העצמאות בסביבות השעה 12:30 בצהריים התקבלו הודעות רבות במוקד 102 של מחוז דרום על תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב על כביש 40 סמוך לצומת הנגב. צוותי כיבוי וחילוץ מתחנות באר שבע וירוחם, וכן יחידת המתנדבים של רמת נגב, בפיקודו של רשף אלי שוקרון, שהוזנקו למקום, זיהו תאונה קשה ומורכבת בין שני כלי רכב פרטיים כשבמקום היו שני לכודים בשני הרכבים.

 

 

לוחמי האש החלו מיד בפעולות חילוץ מורכות באמצעות כלים ייעודיים על מנת לחלץ את שני הלכודים, כשגורמי הרפואה העניקו להם טיפול ראשוני תוך כדי ואז פינו אותם לבית החולים. מפקד האירוע, רשף אלי שוקרון, אמר: "בהגיענו למקום הבחנו בתאונה קשה עם מראות לא נעימים, לוחמי האש החלו מיד בפעולות חילוץ מורכבות ביותר והעבירו שני לכודים במצב קשה להמשך טיפול רפואי. לצערנו התאונה הסתיימה עם תוצאות קשות".

"מרשתנו מצויה במצב נפשי קשה מאוד, עם היוודע לה תוצאות התאונה היא לקתה בהלם וזעזוע והיא מבקשת להשתתף באבלה הכבד של המשפחה", נמסר מטעם עורכי דינה של החשודה, גיא שמר ושלמה ערד. "היא אינה זוכרת דבר מהתאונה, על כן לא נתייחס להיבטי התאונה ונמתין לסיום החקירה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר