מיכל קלדרון צילום: אביב אלני
מיכל קלדרון ז"ל צילום: אביב אלני

אבל כבד בראשון לציון: חברת המועצה מיכל קלדרון ז"ל נפטרה במפתיע

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר בכאב: "התעוררנו היום לבוקר עצוב מאוד. חברתי היקרה ואישה שאהבתי מאוד, חברת המועצה מיכל קלדרון, הלכה הלילה לעולמה בטרם עת ובפתאומיות"

פורסם בתאריך: 10.4.23 11:15

אבל כבד ירד על העיר ראשון לציון עם היוודע דבר מותה של חברת המועצה מיכל קלדרון, שהלכה הלילה לעולמה. קלדרון ז"ל הייתה מחזיקת תיק התרבות התורנית והחינוך הדתי-לאומי בעירייה ועשתה רבות למען תושבי העיר. בנוסף החזיקה את תיק החירום בעירייה. קלדרון ז"ל הייתה בת 62 במותה. היא שירתה שנים רבות בצה"ל והשתחררה בדרגת סגן אלוף. בשנים האחרונות כיהנה כחברת מועצת העיר מטעם הבית היהודי.

 

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר בכאב: "התעוררנו היום לבוקר עצוב מאוד. חברתי היקרה ואישה שאהבתי מאוד, חברת המועצה – מיכל קלדרון, הלכה הלילה לעולמה בטרם עת ובפתאומיות. אין לי דרך אפילו להתחיל לכתוב על אישה כמו מיכל בזמן עבר. כל מהותה של מיכל, היה לעשות טוב, לתרום ולעזור לכל מי שרק שביקש. מיכל ניהלה לצידי את כל אירועי החירום שהתרחשו בעיר בשנים האחרונות – החל ממשבר הקורונה ועד שלושת המבצעים הצבאיים כמחזיקת תיק החירום בעירייה. בין כל פועלה, מיכל גם החזיקה את תיק התרבות התורנית והחינוך הדתי-לאומי ופעלה רבות למען חינוך, קירוב לבבות בין דתיים וחילונים, אישה שכולה חסד ואמת".

מיכל קלדרון ז"ל תובא למנוחות היום בשעה 15:00 בבית העלמין גורדון. היא הותירה אחריה בעל, שני ילדים ונכדים.

יהי זכרה ברוך.

מערכת השקמה משתתפת בצער המשפחה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר