בחירת אגף הסיור כאגף מצטיין ראש העיר. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון
בחירת אגף הסיור כאגף מצטיין ראש העיר. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

נבחר האגף המצטיין בעירייה, נחשפים המספרים של העבירות השונות בראשון לציון

אגף הסיור והחניה בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון זכה בתואר אגף מצטיין ראש העיר. לרגל הזכייה, פורסמו הנתונים על התלונות והעבירות השונות בעיר. אז כמה עבירות חסימת חניה היו וכמה שוהים בלתי חוקיים נתפסו?

פורסם בתאריך: 3.4.23 11:16

אגף הסיור והחניה בחברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון זכה בתואר אגף מצטיין ראש העיר. יחידת הסיירת הירוקה של החברה לביטחון זכתה כיחידה המצטיינת של החברה. את הפרסים העניקו ראש העירייה רז קינסטליך, סגנו מקסים בביצקי ומנכ"ל החברה לביטחון מוטי נחמני, למנהלי שתי היחידות במהלך הכנס השנתי של החברה העירונית לביטחון ראשון לציון.

קצת נתונים: שליש מהפניות שהגיעו במהלך שנת עבודה 2022 למוקד 106 של עיריית ראשון לציון, טופלו על ידי פקחי ואנשי החברה לביטחון. כ-36 אלף פניות עסקו בעבירות חניה מרביתן חניית רכב קל (מעל 30 אלף) 1,245 חניה בחניית נכים, 1,054 חניית משאיות בניגוד לחוק, ומעל אלפיים קריאות על חסימת חניה. במהלך השנה נרשמו מעל 190 אלף דוחות חניה ברחבי ראשון לציון. כ-11 אלף פניות היו על עבירות רעש, התקבלו במוקד וטופלו על ידי פקחי החברה בשנת 2022.

עוד יצוין כי בעיר מוצבות אלפיים מצלמות המחוברות למוקד הצפייה של החברה לביטחון. בשנת 2022 חשפו המצלמות 190 עבירות סמים בעיר, 933 שוהים בלתי חוקים, 129 אירועי קטטה, 228 אירועי צריכת אלכוהול בגנים ו-273 עבירות של רוכבי אופניים חשמליים. אנשי הסיירת הירוקה, המטפלים בעבירות של השלכת פסולת בניין, ביצעו 2,691 הליכי אכיפה כנגד עברייני עבירות איכות הסביבה.

1,942 דוחות נרשמו במהלך השנה על מטרדי בעלי חיים בעיר. מעל 4,000 ביקורות אבטחה בוצעו במוסדות החינוך בעיר, על ידי יחידת הביטחון בחברה. אנשי יחידת השיטור העירוני טיפלו ביותר מ-23 אלף אירועים במהלך השנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר