רכב ניקוי וטיאוט בראשון לציון, צילום דוברות העירייה
רכב ניקוי וטיאוט בראשון לציון, צילום דוברות העירייה

מבצע "ביעור חמץ" בעיר בעיצומו: כך מתכוננת ראשון לציון לחג הפסח

מינהל איכות הסביבה בעירייה החל לאחרונה במבצע ניקיון מיוחד לרגל החג. רחובות העיר נשטפים, עשרות אלפי צמחים נשתלים ומאות טונות של גזם וגרוטאות נאספים. וגם: מה קורה בחג ובחול המועד לגבי פינוי אשפה, כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 31.3.23 12:29

עיריית ראשון לציון נערכת לקראת חג הפסח: בימים האחרונים החל מבצע "ביעור חמץ" שבמסגרתו נשטפו הרחובות והמרכזים המסחריים בעיר, נשתלו שתילים חדשים, טופלו הגינות הציבוריות ועוד. בנוסף נערך מינהל איכות הסביבה בעירייה גם לחול המועד עצמו: במהלך ימי החג, יתוגברו עבודות הניקיון ופינוי האשפה. פינוי הגזם בחול המועד יהיה בימי ההוצאה הקבועים, כאשר בימי החג (5-6.4, 11-12.4) חל איסור על הוצאת גזם וגרוטאות. לפני כניסת החג (4.4) ועם צאת החג (6.4), יפנו משאיות הזבל את פחי האשפה, וכן יתבצע פינוי אשפה גם לפני החג השני (10.4) ובצאת החג השני (12.4).

נזכיר, כי לאחרונה נרכשו עוד 16 מכונות טיאוט ושטיפה, כך שבסך הכל ישנן 27 מכונות ברחבי העיר. בנוסף, עיריית ראשון לציון החלה בהפעלת שירות חדש של סיירות ניקיון ניידות שמספקות מענה לכל מפגע ניקיון ברחובות ובגינות הציבוריות החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד ל-20:00 בערב, במשך כל ימות השבוע.

 

כל אלה מצטרפים להחלפה ולשדרוג של כלל טמוני האשפה בעיר, שירות הצואפנוע שאוסף את צואת הכלבים, החלפת קבלני ניקיון ותוספת בסך 25 מיליון שקלים לתחום הניקיון בתקציב של שנת 2023.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "עיריית ראשון לציון מכינה את העיר ונערכת לחג המסמל פריחה והתחדשות. במהלך הימים האחרונים יצאנו למבצע ניקיון ושדרוג מקיף בכלל המרחבים הציבוריים ברחבי העיר. אני שמח לראות שמהפכת הניקיון מורגשת בכל פינה וקורא לכולם לסייע לנו לשמור על ניקיון העיר היפה שלנו. חג שמח לכל בית ישראל".

מחזיקת תיק איכות הסביבה, קרן דנה, הוסיפה: "עיריית ראשון לציון מובילה מהפכה של ממש בתחום ניקיון העיר במהלך השנים האחרונות, ולקראת חג האביב היא מורגשת ביתר שאת. בימים האחרונים השלמנו את ההכנות שלנו לקראת חג הפסח, על מנת שהתושבות והתושבים יחושו את הרגשת ההתחדשות והפריחה בכל רחבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר