מחלבת רחובות בהוסטל לנשים
מחלבת רחובות בהוסטל לנשים

יום המעשים הטובים בתנובה: חודש של פעילויות התנדבותיות ביניהם ב'בית משלך' בראשון לציון

כ-750 עובדי תנובה הפרוסים ברחבי הארץ צפויים להתנדב בכ-55 פעילויות התנדבותיות במסגרת יום המעשים הטובים ולאורך כל חודש מרץ

פורסם בתאריך: 25.3.23 16:24

כמיטב המסורת, גם השנה תנובה מצטרפת ליום המעשים הטובים כחלק מאחריותה עבור החברה והקהילה ומציעה לעובדיה כ-55 פעילויות התנדבותיות שימשכו לאורך כל חודש מרץ תוך מתן דגש על עשייה, תמיכה, התנדבות וסיוע לקהילות ברחבי המדינה בדגש על פריפריה החברתית והגיאוגרפית תוך התמקדות באוכלוסיות מגוונות. במהלך החודש צפויים לקחת חלק במגוון פעילויות ההתנדבות כ-750 עובדי תנובה.

שבוע שעבר התנדבו כ-10 עובדי חטיבת התפעול ממחלבת רחובות ב'בית משלך' בראשון לציון, הוסטל לנערות בגילאי 13-18 המהווה מסגרת טיפולית ייחודית וחדשנית אשר פועלת על פי גישה מכוונת טראומה במרחב טיפולי, מכיל ותומך ומלווה את הנערות בתחומי החיים השונים בכדי לחזור לחיים נורמטיביים. המתנדבים ערכו סדנת אפייה מהנה עם הנערות וכיבדו אותן במגוון רחב של מוצרי תנובה.

נטע בן מנחם, מנהלת אחריות תאגידית בתנובה: "מדובר במסורת רבת שנים שתנובה לוקחת חלק ביום משמעותי זה והופכת אותו לחודש שלם. גם השנה, אפשרנו לעובדי החברה להתנדב לבחירתם במגוון רחב של פעילויות על מנת לסייע ולתמוך בצמצום פערים בחברה הישראלית."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר