ח"כ עודד פורר ורז קינסטליך, צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת
ח"כ עודד פורר ורז קינסטליך, צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

"ראשון לציון היא דוגמא ומופת לקליטת עלייה"

יו"ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות בכנסת, ח"כ עודד פורר, ערך השבוע סיור מיוחד באולפן ללימודי עברית ובמקבצי דיור בראשון לציון

פורסם בתאריך: 15.3.23 10:30

יו"ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות בכנסת, ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו), ערך השבוע סיור ועדה מיוחד באולפן ללימודי עברית ובמקבצי דיור בראשון לציון. הסיור נפתח באולפן ללימודי עברית, בו קיים פורר דיון ועדה עם משרדי הממשלה ונציגי העירייה על מנת לדון במצב הקשה של האולפנים והתורים הארוכים, שמקשים על העולים לרכוש שפה ולהשתלב בחברה. בהמשך הסיור, ביקר ח"כ פורר במקבצי דיור לעולים המבוגרים בעיר.

 

בסיום הסיור קיים ח"כ פורר ישיבת עבודה עם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, המשנה לראש העירייה, חבר המועצה יבגני ברחמן וחבר המועצה מיכאל רייף. פורר ציין בפגישה: "שמחתי לפגוש ולדבר עם העולים החדשים, שאחרי המתנה ארוכה, ניתנת להם ההזדמנות ללמוד עברית. לימודי העברית הם בסיס נדרש כדי לאפשר להם להשתלב בחברה ובשוק העבודה הישראלי".

כמו כן, הוסיף ח"כ פורר: "ראשון לציון היא דוגמה ומופת לקליטת עלייה לארץ ישראל. רוב העול של קליטת העלייה מוטל כיום על הרשויות המקומיות, ראשון לציון היא עיר חזקה שמשקיעה בקליטה והתוצאה ניכרת. מדינת ישראל צריכה לתת לעולים החדשים את הסיבות להישאר, ואני אמשיך לדאוג לכך בעזרת הכלים שניתנו לי בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר