רס"ם עידו גורגני בשובו הביתה, צילום פרטי
רס"ם עידו גורגני בשובו הביתה, צילום פרטי

"באנו להציל חיים, במשלחת כולנו מאוחדים כמקשה אחת"

רס"ם עידו גורגני, תושב העיר, היה חלק ממשלחת הסיוע של צה"ל טורקיה. וזו לא הפעם הראשונה בה הוא מוקפץ ומיד נרתם למשימה

פורסם בתאריך: 28.2.23 08:57

רס"ם עידו גורגני מראשון לציון השתתף ולקח חלק משמעותי בחמ"ל הלוגיסטי במשלחת ״ענפי זית״ בטורקיה. עידו, הוא בן 43 גר בראשון לציון, נשוי לאשתו חיה, אותה הכיר בזמן ששירתו שניהם בפיקוד העורף במחוז דן ולהם לשלושה ילדים. בעבודתו, משמש עידו במהלך ה-16 שנים האחרונות כראש צוות פיתוח מכונות ( HP ) בפארק המדע ברחובות.

רס"ם עידו גורגני וחבריו למשלחת הסיוע לטורקיה, צילום פרטי

רס"ם עידו גורגני וחבריו למשלחת הסיוע לטורקיה, צילום פרטי

זאת אינה הפעם הראשונה בה הוקפץ עידו ונרתם למשימה. עידו לקח חלק במשלחת מגן ברזל לברזיל בשנת 2019. בנוסף, השתתף באירועים מבצעיים רבים, בהם מבצע צוק איתן, שומר חומות ועלות השחר.

עידו משתף כי ילדיו מתורגלים לכך שאביהם יוצא עם משלחות להצלת חיים ולכן לפעמים לא נוכח בבית, ומבינים את חשיבות הדבר. במסגרת ענפי זית, תפקידו היה לדאוג למעטפת לוגיסטית, החל מהציוד הטרמי ועד היחס האישי ודאגה לאוכל ושתייה למחלצים. עידו מספר כי ילדיו, נועם ושירה מאוד התרגשו שאביהם במשלחת: הרבה חברים פירגנו להם בבית הספר.

 

עידו מדגיש שהחשיבות הגדולה היא להראות שהמשימה היא להציל חיים, לא משנה איפה ומכל הלב. "באנו להציל חיים ועצם היותנו שם הייתה מטרה קדושה", הוא אומר, "במשלחת כולנו מאוחדים כמקשה אחת. מהרופא, מפקד היחידה, ועד אחרון החיילים. אין הבדל וכולנו מייצגים את אותה מדינה ופועלים ביחד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר