ניידת, משטרה צילום jomahepu@gmail.com depositphotos.com
ניידת, משטרה צילום אילוסטרציה[email protected] depositphotos.com

אב לכד חשוד בהטרדת בתו, השוטרים לא הגיעו בזמן והחשוד הצליח להימלט

בת 16 הוטרדה על ידי צעיר, אביה הצליח לתפוס אותו, אך לדבריו השוטרים איחרו להגיע והחשוד חמק. בעקבות פוסט זיהו אותו נשים נוספות שהוטרדו

פורסם בתאריך: 12.2.23 12:05

טענות למחדל של משטרת ראשון לציון: בני משפחה טוענים כי במשך שעה וחצי חיכו לשוטרי הסיור, לאחר שאבי המשפחה תפס צעיר שהטריד את בתו. השוטרים, כך אומרים בני המשפחה משיכון המזרח, לא הגיעו והחשוד הצליח להימלט.

כך תיארו בני המשפחה את מה שאירע: ביום חמישי האחרון יצאה נערה כבת 16 לטייל עם כלבה בשעת צהריים סמוך לביתה. בפוסט שהעלה אביה בפורום "תושבי שיכון המזרח" בפייסבוק נכתב: "אירוע הטרדה שאירע לפני שעה ברחוב שדרות יעקב ליד הדואר: הבת שלי יצאה לסיבוב עם הכלב … בחור עקב אחריה והטריד אותה עד לשער הבית. עד לרגע זה המשטרה טרם הגיעה! שימו לב !מצ"ב תמונות של המטריד".

מקורב למשפחה סיפר כי הנערה נמלטה מהחשוד בריצה תוך שזה קורא לעברה קריאות מטרידות. החשוד רדף אחריה עד לכניסה לביתה וזו הצליחה לחמוק ממנו ולספר לבני משפחתה את שאירע. לטענת המקורב, הנערה שהייתה מפוחדת ומיררה בבכי, תיארה את לבושו של החשוד ואביה הצליח לאתרו בתוך מספר דקות, לא רחוק מביתם.

 

האב התקשר למשטרה ודיווח כי תפס חשוד בהטרדת בתו וביקש לשלוח ניידת, אלא שהשוטרים בוששו מלהגיע והחשוד הצליח להימלט מידי האב. כשהגיעו השוטרים כעבור כשעה וחצי לבית הורי הנערה, זה היה מאוחר מדי. הם גבו עדויות וביקשו לקבל את תמונות החשוד. בעקבות פרסום הפוסט בפיייסבוק זיהו נשים נוספות את החשוד וכתבו כי גם הן או ילדיהם חוו הטרדה. "אתמול הוא היה גם (ברחוב) ויתקין", כתבה גולשת. "הוא הציק לי כמה פעמים ודפק לי בדלת. הזמנתי ניידת ואף אחד לא בא". גולשת נוספת שיתפה: "מפחיד. אתמול הטריד את הילדה שלי בצומת השומר-גבעתי. היא חיכתה לאוטובוס והוא התחיל לדבר איתה. היא הלכה משם והוא עקב אחריה".

ואישה אחרת חשפה: "לגבי הפוסט של אתמול עם אותו בחור שהטריד את הילדה עם הכלב. הבן שלי יצא עם הכלבה ואותו בחור משוטט לו בחופשיות וממשיך להטריד גם את הבן שלי בן ה-18. מה עושים? אני מפחדת שהילדים שלי ייצאו החוצה! אני מבקשת להעביר הלאה ולטפל בזה, למה מחכים?? שיקרה משהו??".

תגובת משטרת ראשון לציון תובא כאן כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר