מתנדבים מאחוזת ראשונים צילום: שרון בכר
מתנדבים מאחוזת ראשונים צילום: שרון בכר

סבים וסבתות מאחוזת ראשונים הצטרפו לפרויקט התנדבות באקים

מיזם מיוחד: כל אחד מדיירי אחוזת ראשונים בחר לאמץ בעלי מוגבלות ולהיות להם מעין סבא וסבתא

פורסם בתאריך: 5.1.23 11:06

בימים האחרונים יצא לדרך פרויקט משותף בין דיירים מתנדבים מאחוזת ראשונים לאנשים בעלי מוגבלויות בסניף אקים – גולדה שבקרית ראשון. דיירי האחוזה הגיעו בשבוע שעבר למועדון גולדה של אקים ראשון לציון שם הכירו את חברי המועדון (בגילאי 25 פלוס), כשכל אחד מהדיירים בחר לאמץ בעלי מוגבלות ולהיות להם מעין לסבא וסבתא.

אביב בסלר, מנהל אקים סניף גולדה, אמר: ״אנחנו מאוד מעריכים מתנדבים בני הגיל השלישי, חוכמת החיים, הרגישות, ניסיון החיים, האכפתיות וההכלה שחוו דברים בחיים, זה בעיננו המתנה הכי גדולה שמועדון אקים יכול לקבל. אחד הסיפורים המרגשים לראות חברת מועדון שהיא קצת יותר מופנמת מהאחרים בשל בעיות שמיעה ותפקודים נמוכים, זוכה לחיבוק מצד סבתא שמדברת איתה ומשלבת אותה בפעילות ואפילו מצליחה לגרום לה לרקוד. זה היה רגע שריגש את כולם. זה בדיוק הביטוי של שילוב הקהילה בצורה המיטבית".

 

״מאגר הידע ונסיון החיים של דיירי "אחוזת ראשונים" הוא אדיר ואנו רואים בהפצתו ועזרה לאוכלוסיות המעוניינות ביכולות הללו, זכות קיום ושליחות שמעשירה את כולנו״ ציין עודד מור -מנכל אחוזת ראשונים

טלי שקרצי, מנהלת תרבות וקהילה באחוזה מסכמת: "כמה זה נכון ומשמעותי להיות גם בצד הנותן, להיתרם מקשר עם השונה ולדעת שעשית טוב למישהו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר