הדמייה חללי עבודה של sok: צילום יח"צ sok
הדמייה חללי עבודה של sok: צילום יח"צ sok

רשת חללי עבודה גדולה מרוסיה תפתח מתחם ענק בראשון לציון

המתחם יהיה בשטח של 5,000 מ"ר וייפתח על ידי חברת SOK במתחם האלף. עלות ההשקעה מוערכת ב-22 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 5.1.23 08:36

SOK (Service. Office. Knowledge), רשת חללי העבודה המשותפים השנייה בגודלה ברוסיה, בבעלות איגור ריבקוב ואיריק אליארוב, מרחיבה את פעילותה בישראל ופותחת מתחם חדש בראשון לציון. המתחם יהיה בשטח של 5,000 מ"ר וייפתח בפרויקט "מילניה" בבעלות חברת פרשקובסקי ומגדל ביטוח, פרויקט הדגל של "מתחם האלף" בראשון לציון. עלות ההשקעה הכוללת שכירות ובנייה מוערכת בכ-22 מיליון שקל. עלות השכירות, כולל גמר וחניות, היא כ-90 שקלים למ"ר.

פרויקט מילניה ממוקם בחזית מתחם האלף והוא יציע את הגישה המהירה ביותר לתוך המתחם והחוצה ממנו. הוא מצוי בסמיכות לצירי תנועה מרכזיים כמו נתיבי איילון וכביש 441, תחנות רכבת ישראל והרכבת הקלה.

 

המתחם יתפרס על פני שתי קומות, 17 ו-18, כולל שתי מרפסות בקומה ה-17, עם נוף לים. חברות במתחם האלף ייהנו ממגוון שירותים בשטח המסחרי ובהם מסעדות, מרכזי קניות, סניפי בנק, חניות אופניים, מקלחות, חדר כושר מפואר לשימוש כלל חברי הקהילה, ועוד. חברת Marshall שיווק פרויקטים בנדל"ן מניב הובילה את החתימה על העסקה הזו.

אלכסיי ברפאנוב, מנהל פעילות SOK בישראל, אמר: "אחרי שביססנו את פעילות המתחם בתל אביב, הפוקוס הבא שלנו הוא על ראשון לציון. אנחנו מאמינים שהעסקים בעיר ובסביבה צמאים למתחם עבודה שמספק את כל הצרכים שלהם ושל העובדים שלהם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר