זירת האירוע ברחוב ההסתדרות בפתח תקוה צילום דוברות הצלה פתח תקוה
זירת האירוע ברחוב ההסתדרות בפתח תקוה צילום דוברות הצלה פתח תקוה

הותר לפרסום: צעיר מראשון לציון נעצר בחשד לרצח והצתת הגופה

החקירה נפתחה בשל מאפיינים חשודים של השריפה שפרצה בדירת מגורים וסימנים חשודים על הגופה, שנמצאה עם כוויות קשות בחצר הבניין

פורסם בתאריך: 1.1.23 07:39

המשטרה חשפה הערב כי השריפה בדירה ברחוב ההסתדרות בלילה שבין חמישי האחרון לשישי, בה נהרג תושב העיר כבן 50, הייתה המשך לרצח אותו אדם, כאשר לאחר מכן גופתו הוצתה. מהמשטרה נמסר: ימ"ר מרכז עצרה אמש חשוד ברצח והצתת גופתו של תושב פתח תקוה. שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו אתמול (שישי) בחקירת נסיבות שריפה בעיר בעלת מאפיינים חשודים, לרבות קיומה בשעת בוקר מוקדמת במספר מוקדים, בהם חצר בית מגורים ובמקביל באחת הדירות. בתום סריקה וכיבוי מוקדי האש על ידי צוותי כבאות והצלה, אותר בחצר בניין המגורים תושב המקום כבן 50 ללא רוח חיים.

"שכב בחצר עם כוויות קשות וללא רוח חיים". אדם נהרג הלילה בשריפה בבניין מגורים בפתח תקוה

 

חוקרי הזיהוי הפלילי אספו ממצאים פורנזיים בזירה והעבירו את גופת המנוח אל המכון לרפואה משפטית, לשם בחינת סיבת המוות, מאחר ועל גופו השרוף זוהו מספר סימנים חשודים. בהתאם לנסיבות והחשדות, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, שאספה יחד עם חוקרי התחנה ומערכי המודיעין במרחב שרון, ממצאים רבים בזירה וסביבותיה. כאמור, בהתאם לממצאי החקירה המואצת, התגבש חשד נגד תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו, שעד לאחרונה התגורר באותו בניין בשכנות למנוח ועל פי החשד שהה באזור סמוך למועד האירוע. בפעילות סמויה וממוקדת של ימ"ר מרכז, הצליחו בלשי המשטרה לאתר ולעצור אמש את החשוד בראשל"צ, לצד חיפוש ותפיסת ממצאים בדירתו, הקושרים אותו על פי החשד לרצח.

בכוונת חוקרי ימ"ר מרכז להביא את החשוד הערב לדיון בבית המשפט בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרו. חקירת נסיבות האירוע עדיין נמשכת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר