תאונות דרכים צילום: עמותת אור ירוק
תאונות דרכים צילום: עמותת אור ירוק

נתון מדאיג: ראשון לציון שלישית במספר ההרוגים בתאונות דרכים השנה

הממוצע הארצי עומד על הרוג אחד ביום. מחצית מההרוגים בתאונות בראשון לציון השנה היו הולכי רגל

פורסם בתאריך: 29.12.22 10:42

348 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים בשנת 2022, 4% פחות מאשר בשנה שעברה (נכון ל-27.12.2022). ראשון לציון נמצאת במקום השלישי בארץ, כשמאחוריה תל אביב במקום הראשון ובמקום השני ניצבת ירושלים. בראשון לציון, היו השנה 8 הרוגים בתאונות דרכים מתוכם 4 הרוגים היו הולכי רגל.

עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, אמר: "מדינת ישראל הניפה דגל לבן בכל הקשור למלחמה בתאונות הדרכים. שנת 2022 היא שנת כישלון ואנחנו האזרחים משלמים את המחיר על אוזלת היד של הממשלה. השנה התבשרנו כי ישראל היא המדינה הגרועה ביותר בכל אירופה בשינוי מספר ההרוגים בעשור האחרון. בשנה שחלפה ראינו את כל תחלואי הכישלון באים לידי ביטוי בחוסר ביטחון אישי בכביש, באלימות איומה ובהתדרדרות מצב הבטיחות בדרכים עד כדי שפל".

 

 

עוד אמר עו"ד יעקב: "זו התוצאה הישירה של הרעבת תחום הבטיחות בדרכים במשך שנים. אין סליחה ואין מחילה על אדישות ציבורית וקיצוצי תקציב שברור וידוע כי יעלו בחיי אדם. הצעד הראשון ששר התחבורה והבטיחות בדרכים חייב לעשות היא להוציא לפועל את תכנית הלאומית שתוביל לחסכון של 50% בהרוגים בחמש השנים הקרובות. כל שיהוי וגרירת רגליים יוסיף עוד משפחות שכולות ועוד הרבה צער, סבל וכאב מיותרים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר